Gå til innhold

ER I UKE 35 OG SÅ LITE LIV I MAGEN!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ER REDD JEG NÅ, KJENNER BARE SMÅ DULT, SOM OM HUN RIKKER PÅ SEG INNI DER, HAR IKKE KJENT VONDE SPARK MANGE GANGER I LØPET AV GRAVIDITETEN HELLER!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du hatt en rolig baby i magen hele tiden så er nok alt i orden.

Det er hvis det blir plutselige forandringer man skal være litt på vakt. Men i tillegg blir det mindre og mindre plass utover i svangerskapet, greit å vite det også.

MEN- blir du veldig bekymret, så er det lurt å heller ta en sjekk for mye, bare å ringe føden det. Ikke bra å gå å være redd.

Skrevet

Dette er ganske helt normalt nå mot slutten fordi det er mye mindre plass. Jeg selv har også vært bekymret for dette for jeg begynte også som deg å kjenne endel mindre spark da jeg var rundt 34 uker.

Jeg fikk dette sjekket hos jordmor siden jeg var så bekymra og alt var helt i orden med den lille.

Hun sa at de fleste kjenner mindre spark nå mot slutten. Så lenge man kjenner hikking og bevegelser i løpet av en dag så er det ikke noe å bekymre seg for.

Men for din egen del hvis bekymringen tar overhånd så ta en tur innom på føden og få sjekket at alt er i orden....det er ikke bra å gå å bekymre seg.

Lykke til videre:0)

Skrevet

er du bekymret for lite aktivitet inni der, så drikk noe søtt som er iskaldt,det pleier å bli mer aktivitet da,men plassen blir mindre og mindre.

Skrevet

Jeg har også en rolig baby i magen. Er ikke mange ganger om dagen jeg kjenner godt med liv. Mest på mårran når jeg våkner og når jeg legger meg om kvelden.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...