påskemamma Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Jeg fikk høre av noen at både i gata og i barnehagen bruker de å gi julegaver til hverandre. Jeg lurer på hva som er brukelig å gi,og hvor mye bør en kjøpe for? JEg har ikke regnet med å kjøpe gaver til andre enn familien... Vi har tre barn, så da blir det en del uforutsett ekstra.
påskemamma Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 8. desember 2007 Er det ikke noen som har tips til meg? Vi har ikke råd til mange ekstragaver.
Mille** Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 Til nære venner gir hun gaver til rundt 100 kroner, men jeg pleier å hamstre når de har tilbud på bokhandleren på spill og bøker. Får da spill til 300 kroner ned i 100 kroner. Hvis det er mer naboer og barn de ikke leker mye med ville jeg kjøpt en liten ting, hårstrikk/klyper, billige øredobber på glitter, småbiler på nille, badeskum som de selger overalt nå i morsomme figurer, godis osv. Har alltid ett lager liggende i tilfelle det dukker opp noe uforutsett. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå