Gå til innhold

Rar opplevelse.....


TePa

Anbefalte innlegg

Var på nattevakt i natt sammen med en jeg aldri har jobbet med før. I pausen sa hun plutselig at om noen var gravide burde de holde seg unna en bestemt pasient pga medisinene han tok også sa hun på meg.

 

Jeg stotret litt overasket frem at jeg var gravid. Da sa hun at hun hadde skjønt det da hun så meg tidligere på kvelden og at det var derfor hun tok det opp......

 

Nesten litt skremmende.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmmm.....rart at hun merket at du er gravid da??? er mange uker på vei eller? men det er jo bra at hun sier ifra om ting som må unngås, det er jo bra for deg. men skjønner godt at føltes rart.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare 5 uker idag, så det kan ikke sees og jeg sa ingenting som kunne tyde på det. Men det er vist ikke første gangen hun kan se det nesten før folk vet om det selv.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så merkelig...

Men kanskje greit å holde seg unna den pasienten hvis det er mulig da. Man vil jo ikke ta noen sjanser når man bærer noe så dyrebart i magen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mor sier hun kan se på øynene til folk at de er gravide, fordi de visstnok får et litt annet blikk... Så det er vel noe i det, merkelig nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...