1stor1liten =) Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 nå i slutten av svangerskapet merker jeg veldig godt at jeg har krefter til å gjøre ting som må gjøres om det skulle være barna eller huset o.l men ingenting extra! har ikke energien til å strekke meg lenger om snuppa (som selvfølgelig) lukker ørene med vilje for tiden. Det blir et ork men heldigvis er det ikke så lenge igjen nå
lille je Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Jeg hadde NULL energi på slutten av mitt svangerskap, og da hadde jeg kun meg selv å tenke på, så jeg gruer til en evt neste gang når jeg har en liten turbo i tillegg....
1stor1liten =) Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2007 husker første gang ja, da lå jeg mye på sofaen og kunne slappe av så mye jeg ville (sykemeldt fra 4/5 mnd.) . er sykemeldt denne gang også,men det er nok å gjøre av husarbeid og middagslaging i tilegg til snuppa som skal ha sitt.
blond Skrevet 8. desember 2007 #4 Skrevet 8. desember 2007 Lykke til den siste tiden! Spar krefter når du kan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå