Lunajenta og Alvegutten Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Gutten min på 1 mnd gulper en del, nesten etter hvert måltid, selv om han raper etter at han har spist. Det er vel ikke store mengder som kommer hver gang, men han kan ligge og gulpe om natta når jeg har lagt ham ned i senga si, hører ofte at han ligger og gulper og svelger ned igjen fire-fem ganger på en halvtime. Han sovner igjen etterpå, men det høres jo ikke så godt ut.. Har lagt bøker under hodeenden av senga for å få overkroppen litt høyere, men det virker ikke som det hjelper noe særlig. Han legger på seg og trives ellers, så det er vel ikke farlig sånn sett. Er dette normalt? Vil det gi seg når han blir eldre? Noen tips?
cathrine&emma Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 min jente gulpet oxo veldig når ho var liten, selvom ho rapte godt etter måltidene , både når jeg ammet og når ho fikk mme... men ho glupet aldri sånn som natta., men d gav seg etterhvert når ho blei større, og d gav seg helt når jeg begynte å gi ho vanlig lett melk.. så tror nok d vil gi seg, men du kan jo høre med helse søster neste gang du er på kontroll
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 Dette er fryktelig kjedelig! Vært igjennom dette selv ja...... Måtte ha med meg flere kluter/håndkler og skift over alt. Helsestasjon anbefaler ikke dette jeg skal nevne for deg sånn med det første, jeg fikk det ikke anbefalt. Men vet andre har fått det... Og det skal være et slags produkt som en kan blande i melka som skal hjelpe barnet å holde melka nede i magen. Kan ikke huske hve dette heter, men spør på helsestasjonen din eller nærmeste apotek. En får kjøpt det der! Lykke til, og håper det går over snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå