Gå til innhold

Hvilken familebil vil du anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal kjøpe bil, men den skal være brukt og stasjonsvogn. Hvilken bil er dere mest fornøyd med? Må jo være en 5 dørs...

Vi har egentlig tenkt en prisklasse rundt 20.000 - 30.000. Siden vi ikke har hatt bil før og er nettopp tatt lappen. Uten kasko.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Renault Laguna er en stor bil, og billig å kjøpe brukt.

Opel Omega, stor og billig.

Skrevet

Jeg ville satset på en Toyota.

Skrevet

Men Toyota er jo igrunn en kostbar bil, så tror man får mere bil for pengene ved å kjøpe renault eller opel.. Om man skal bruke 20-30.000,-.

Skrevet

Vi hadde renault før og ikke å anbefale disse franske merkene som peugeout og renault osv.. hørt flere også si det.

En ford mondeo er mye bil for pengene, samme med toyota som det er lite feil på. Japsene er mye flinkere til å skru biler, vi har mazda premacy og er veldig fornøyd med den. Aldri hatt noe tull. jeg hadde gått for en japse bil. Disse er kanskje ikke de med best kjørekomfort, men mindre du har råd til en audi, ny passat, eller en skoda octavia. De bilene er hvertfall utrolig gode å kjøre.. men fort mye dyrere da ;)

Lykke til!!

Skrevet

Jeg har en hyundai elantra stasjonsvogn, 1996 modell. de ligger mellom 25 og 35 tror jeg.

Veldig grei bil synes nå jeg...

Skrevet

Vi har en chevrolet starcraft...digg bil!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...