Gjest Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Hei! Har lyst til å søke på helsesøsterutdanning. Lurer på om du har tid eller mulighet til å svare på noen spørsmål ? Hvordan liker du studiet? Var det vanskelig å komme inn? Går du heltid eller deltid? Ved evt. deltid, hvor ofte har dere ukessamlinger? Har dere mange ukers praksis? Har du evt. noe studiested å anbefale? Hvordan er jobbmulighetene? Veldig takknemlig om du vil svare
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 Hei! Jeg går deltid jeg, har ikke lyst til å snakke om hvor og sånn for da ryker anonymiteten litt Det er ukes samlinger ca hver 3 uke over 2 år og 10 ukers praksis. Jobbmulighetene er det verre med, vanskelig å få jobb og kanskje hvis man trenger en viss stillingsstørrelse så er det vel lite rom for å trikse noe med det. Det var visst veldig mange søkere til få plasser så det er vanskelig å komme inn på deltid studiet ihvertfall. Jeg liker studiet veldig godt men litt lamslått over ansvaret en helsesøster kan ha..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå