Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 jeg er ikke gravid og kommer heller ikke til å bli det,er for gammel.jeg har 2 voksene barn er bestemor til ei jente på 17 år og til jente tvillinger på 1 år.men jeg syntes det er så spennende med alle dere som venter barn,gir råd på enkelte spørsmål her,har alltid hatt små og store barn i huset,fått lov til å være med på 3 fødsler,utenom mine egene 2.fikk være m på utrolig mange ul kontoller m tvillingene ,så jeg føler at jeg har bred erfaring m sv.skap.samtidig føler jeg meg som en "kikker" her
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 sikkert mange nok her med råd og tips...folk setter "griller" i hodet på folk med alt mulig så jeg syns vel kanskje ikke det men...
Suss@ med 3 gutter Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 Jo hvorfor skal ikke hun få lov til å være her?? Kansje det er du anonym over her som ikke burde være her, kan jo hende folk setter noen griller i hode ditt!!!!!! Jeg syntes du skal være her, har helt sikkert bruk fra noen erfarne rård her også
Håpefull mamma Skrevet 8. desember 2007 #4 Skrevet 8. desember 2007 enig med suss@, synes du godt kan være her jeg ja. mange som trenger råd her så.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 tror ikke jeg har satt griller i hode på noen her,gir bare råd der jeg er 100% sikker i min sak,så da blir jeg her en stund til jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå