Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Som lille nurk trør da... Hehe.. Kjennes ut som om h*n skal grave seg ut... Evnt. ta svømmeknappen der inne... hehe... Morsomt, men litt småubehagelig også..
Suss@ med 3 gutter Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Hehe ja av og til sitter jeg bare og ler av magen min:) Kommer virkelig til å savne sparkene tror jeg:)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2007 Ja, det blir rart når det blir tomt inni der. Vittig å se hele magen flytte på seg. Men blir fantastisk å få invollene for seg selv igjen.
Suss@ med 3 gutter Skrevet 8. desember 2007 #4 Skrevet 8. desember 2007 Hehe ja det kan du skrive under på¨,, også gleder jeg meg til å bøye meg igjen:Dhihi
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. desember 2007 Ja... Tenk å få på sokkene uten å bli lilla i trynet av anstrengelse da.. Og å se "underetasjen" igjen.. Hehe...
camosilla Skrevet 8. desember 2007 #6 Skrevet 8. desember 2007 Ja det skal bli så deilig, men jeg kommer til å savne magen litt også....
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. desember 2007 Ja, kommer til å savne magen. Liker den så godt.. Også er det så kjekt med de dultene og romsteringen, så blir nok vemodig å ikke kjenne de lengre..
Ninemi Skrevet 8. desember 2007 #8 Skrevet 8. desember 2007 Hehe, signerer denne ja. Er jo helt fantastisk, men enkelte spark er ikke like behagelige da. :-)
Anettemor82 Skrevet 8. desember 2007 #9 Skrevet 8. desember 2007 Jeg kommer også til å savne de dyttene og sparkene i magen. Er så heldig at jeg slipper å anstrenge meg for å kle på meg og bøye meg for jeg har ikke så stor mage. kommer vel på slutten tenker jeg;)
tiltiderensom Skrevet 8. desember 2007 #10 Skrevet 8. desember 2007 Min lille også;-) Enig i at selv om det er moro, så föles det til tider litt ubehagelig også når han holder på som verst:-) Er spent på om han blir like aktiv når han kommer ut....!!
mamma :-) Skrevet 8. desember 2007 #11 Skrevet 8. desember 2007 Enig! Fantastisk med alle sparkene. De 2 guttene inne i maven min sparker mer enn de har gjort på flere uker. Er vel litt for at de nå har snudd seg. Helt vilt og kjempe gøy å se på. Buler ut både her og der og jeg kan ta tak i en for og et ben. Helt sprøtt og kult. Kjente det ikke slik med de to forrige svangerskapene. uke 33+3 med 2 gutter ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå