Gå til innhold

Hva synes dere om juletre i plast?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha julaften hjemme hos oss for første gang. Har en ettåring. Mannen min vil vi skal kjøpe fake juletre og jeg klarer ikke bestemme meg om jeg synes det er greit eller ikke. Blir jo mindre å støvsuge og sånn... Og kan jo kanskje bli fint med masse fin pynt...? Og kanskje litt mer holdbart med tanke på ettåringen som garantert kommer til å plukke litt på det? (Mannens argument er bl.a. at han ikke liker lukta av ekte tre, men den oppfatningen deler ikke jeg).

Noen her som har plasttre som de er fornøyd med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har plast-tre..

Det er veldig fint når man får på pynt!

Har også hatt lyst på ekte tre, men vil vente litt til junior (1 år) blir litt større.. Er jo ganske sterk lukt på de trærne..

Skrevet

det er et godt alternativfor allergikkere. noen liker plast tre andre ikke. jeg er ikke så glad i plasttre selv. jeg liker edelgran.

edelgran trenger man ikke å støvsuge etter heller.

skal man først ha plast tre bør man kansje koste litt på det slik at det blir ett som faktisk ligner et ekte tre og ikke disse som ikke ser utsom træer i det hele tatt.

Skrevet

Juletre i plast er vel så fint som et vanlig grantre. Dessuten synes jeg juletrelukta er sterkt oppskrytt... ;o)

Vi har plast og er strålende fornøyd. Får lesset det fullt med masse pynt så er det veldig pent...hehe ;O)

Skrevet

I det herrens år 1987 (hehe) fikk jeg et plastjuletre hos min bestefar. Har pynta det treet alle år siden. Det er fint til plasttre å være og jeg er veldig glad i det. Samboeren min derimot, hater plasttre og vil ha ekte tre. Jeg synes det er greit. Koselig med ekte tre og. Mer arbeid med å vanne og støvsuge er det, men greit nok. Liker både ekte og plasttre ;) (men se etter et plasttre som er pent, ikke alle er like fine...)

Skrevet

vi har, men det ligger nedpakka i år da vi bor så trangt, men neste år skal det opp igjen, vi har et plast tre som er mindre år, jeg skal legge ut bilde av treet vi hadde i fjor, må bare få lagt det inn her først.

Skrevet

Aldri i verden om jeg ville hatt plasttre!! Der går grensen. Null julesteming igjen. Her blir det Edelgran i år,som alle andre år.

Skrevet

Kommer ikke noe plast-tre inn i mitt hus, blir ikke jul uten lukten av ekte gran:)))

Hvis jeg mor formodning noen gang skulle funnet på å dra ett plasttre over dørstokken her, så må det være for at en av ungene viser seg å være allergiske mot gran. Håper inderlig at det ikke skjer..

Skrevet

Stygt. Skjønner man har det om noen er allergiske, men ellers? Neh...

Skrevet

vi har hatt plast tre men da var vi alene uten barn..og akkurat flyttet sammen nesten..men fra nå av skal vi ha skikkelig tre..=)

blir ikke jul uten det syns jeg..MÅ ha den trelukta =)

Skrevet

Gubben er allergisk så her blir det plast. Vurderer å bytte han ut mot en edelgran, haha...Neida, syns faktisk det er ganske pent, men klart, blir ikke helt det samme som ekte.

Skrevet

Juletre i plast passer et sted og det er i søpla.

Det er ikke bare utseendet som teller ved et bra juletre, men at det skal lukte tre også. Uten det er det ikke jul.

Skrevet

hmm...jeg sa i går til min mor at jeg ALDRI skulle ha et plasttre inn for mine dører,det blir ikke jul uten edelgran for min del,men alle må få gjøre som de vil:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...