Gå til innhold

Litt hjelp?? Festing og løsning av egg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter siden min på Babyverden skulle jeg hatt el den 29. nov, men det kjentes ut som om jeg hadde det den 30. nov. IKM er vel 13. des tror jeg... I går (når jeg var ute og spiste, faktisk!!) måtte jeg på do og det var en tynn stripe brunt i trusa og litt sånn gammelt brunt på papiret (er det ikke deilig med detaljer :) )... Ikke noe mer enn det... Kan SÅ lite være en festeblødning? Det er vel på rett tidspunkt? Jeg har ikke hatt noe vondt, men når jeg kjenner etter kjenner jeg liksom en liten "el" på venstre side. Det var venstre side jeg tror jeg hadde el fra den 30. nov også... Men jeg trodde ikke jeg skulle kjenne noe der? Kjenner ikke noe mer, og det burde jeg kanskje ha gjort? Så er det skrekken da - jeg er redd for å gjøre noe som forårsaker at jeg har gjort sånn at det egget som kanskje har festa seg faller ut igjen! Hvis jeg nyser, hoster, snyter meg, bæsjer... Greier jeg å få det til å løsne selv - jeg er jo livredd for det!!!

Som dere skjønner er vi førstegangsprøvere :)

Tusen takk for hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom egget er festet, skal det nok veldig mye mer til enn bæsjing og liknende for at det løsner. Om det er friskt så holder det seg der. Ikke være bekymret for det. Bare slapp av.

Festeblødningen pleier å være ganske liten, så det er godt mulig du har hatt dette.

Du får ta en test om noen dager, så finner du det ut vettu.

Lykke til!

Skrevet

Phu... Det var godt å høre at jeg ikke greier å løsne det selv..

Jeg skjønner liksom ikke hvorfor jeg skulle "blø" noe ellers, for jeg tror jeg kan utelukke rift i skjeden og sånn... Får bare håpe... Tok en strimmel idag tidlig, og den var negativ. Men jeg tenker egentlig ikke så mye på det for jeg tror det er ALT for tidlig :)

Takk for svar!

Skrevet

ny hær inne..

lure litt på, her alle festeblødning?

Skrevet

Har lest her inne at det ikke er så mange som har det! =)

Skrevet

Men de som har hatt det, hvordan var det?

Skrevet

Venninna mi hadde først litt utflod, så brun utflod og litt rosa noen ganger i et par dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...