MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Begynner å grine hver gang eg hører julesanger..... Etter at Lukas ble født på julaften så blir eg så emosjonell hver gang eg hører sånn musikk... Er slitsomt for eg liker ikke å bli trøstet så da prøver eg å holde tårene tilbake.... Blir vel verre i år siden eg skulle hatt en liten baby her istedenfor en i magen..... men det går seg vel til.... Heldigvis har eg verdens beste mann og sønn som får meg til å smile=) Måtte bare lufte litt tanker.... Ha en fortsatt fin dag!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Huff da.. Sender en stor varm klem jeg. Ha en fin dag du også.
snuppelure 74 Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 Vil bare gi deg en stor varm klem og håper dere får en strålende jul )
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 8. desember 2007 #4 Skrevet 8. desember 2007 Huff ja, føler med deg:( Håper du klarer å kose deg med storebror og den i magen da:):)
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 Åh, der traff du meg midt på gitt! Jeg skulle også hatt en lten baby her nå, Mikael skulle vært 8 mnd i romjula han.. Men istedet sitter jeg her og er halvveis i et nytt svangerskap! Så uvirkelig at jeg har ikke ord.. Sender deg mange gode klemmer og håper vi begge klarer å kose oss litt i jula.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå