jippii Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Spør her inne jeg, siden ingen har svart på barnevogndebatten. Noen som har denne vognen, eller har erfaringer med den??
zybella Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Jeg har Hoco Zaphir, har ikke prøvd den ennå pga jeg ikke har termin ennå, men den er veldig stødig og sikker, og værbestandig. Eneste aberet om du bestiller fra nettet er at den er litt komplisert å sette sammen og bruksanvisningen er mangelfull.... Dekkene er store, solide og luftfylte, det gjør det mer behagelig for barnet og de tåler litt mer terreng, trapper osv. Pass bare på at alle delene er skikkelig festet. Første gang jeg satte sammen hadde jeg ikke fått ene enden der man fester dekka skikkelig inn i sporet, og da plutselig datt hjula av! Tenk om ungen hadde sittet i vogna. Men fikk hjelp av mannen min, og har testet mange ganger, så nå ser det ut som alt er stødig og stabilt Jeg ville kanskje kjøpt en brukt Hoco Zaphir fremfor en fra nettbutikk om du ikke liker å skru ;-) Det fulgte med noen "skjermer" eller hva jeg skal kalle det, det stod tysk tekst, men forstod den ene delen var til fotenden og den andre til hodeenden, er det meningen å ha det på hver side utenfor baggen? Var liksom for barnets sikkerhet.... Er ikke så veldig dreven i tysk da men, forstod ikke helt hvordan de skulle festes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå