sund Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Hei Hvordan ser slimproppen ut? - Og ca hvor lenge før fødsel kommer den ut? Har hatt enorm "utflod" i natt, mye geléaktig og seig guffe. Kan det være proppen, nesten 4 uker før termin??? (Nei! Vil ikke!) Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Ja det høres ut som "proppen" din har gått:) Men det kan fortsatt være mange uker til du føder, den kan vel gå opp til 4 uker før fødsel tror jeg.. Men har hørt att det også kan komme en ny en:)
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 Jeg hadde det sånn to uker før termin. Så aldri noen "propp"., men mye slim og seig guffe. Jeg fødte dagen etter termin.
sund Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2007 Ok, og takk! Nå kan jeg være litt mer beroliga, men er vel snart på tide å pakke sjukehusbagen sånn i tilfelle, og kanskje kjøpe vogn og bilsete... Hadde tenkt å vente med det meste av forberedelsene til jeg skulle ut i permisjon neste uke....
Suss@ med 3 gutter Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 Jeg har pakket alt:) Jeg er 37 fulgåtte nå.. Er jo kjedelig om han skulle finne på å komme, så er ingentingen klart:) Men så har mannen min komandert meg til å gjøre klar bagen å da,,hehe:) Lykke til uansett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå