Mockanin Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Synes alle rundt meg skal på julebord og at jeg er den eneste som ikke skal. Mannen skal på julebord i januar og dem har ikke med ektefeller/partnere. Jobben min har ikke nevnt noe om julebord i det hele tatt i år. Kan jo for alt jeg vet hende at jeg ikke har blitt invitert med siden jeg snart ikke jobber hos dem mere. Kunden har sagt opp avtalen med arbeidsgiveren min og derfor mister jeg jobben om x antall mnd. eller uker.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Det er fortsatt to ledige plasser på dib.julebordet neste helg, dersom du bor i oslo...
Mayken Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 jobben min skal ha julebord, men jeg skal ikke være med i år. orker rett og slett ikke en bytur nå før jul. Er bare snakk om å skulle gå ut å spise og så ta en tur på byen etterpå. Må betale alt selv, og det frister ikke mye. har andre ting å bruker penger på nå i julen enn å feste. Andre jobben min snakket om å ha noe i januar, blir heller med på det. Sambo skal på 2 julebord da, et med jobben og et med guttegjengen, begge greier er uten partner. klarer meg helt fint hjemme i sofakroken jeg, har ikke noe behov for bylivet akkurat nå.
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 8. desember 2007 #4 Skrevet 8. desember 2007 jeg har ikke noen å gå på julebord med.... eller er vel ikke invitert på noen hehe
*ale* Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 Har vært med jobben. Også arrangerer venninnegjengen julebord hvert år. Noen ganger hjemme hos noen, hvor alle lager litt julemat og tar med, og noen ganger drar vi ut og spiser. I år har jeg arrangert, og vi skal ut på restaurant neste lørdag 15 jenter. Ut på byen etterpå.. Kjempekos!!!!
Alba44 Skrevet 8. desember 2007 #6 Skrevet 8. desember 2007 Jeg skal ikke på julebord. Er bedt på, men føler meg ikke klar for å reise fra babyen min.
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #7 Skrevet 8. desember 2007 sambo skal ikke på julebord selv om han har jobba mye mer enn meg.. jeg ble invitert bare fordi de "syntes synd om meg" tror jeg.. og slikt hater jeg.. blæh..
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #9 Skrevet 8. desember 2007 Jeg skal heller ikke på julebord i år. Har valgt selv at jeg ikke gidder.... Synes det er mye koseligere å være hjemme sammen med familien min når jeg har fri )
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 8. desember 2007 #10 Skrevet 8. desember 2007 Jeg skal ikke, var invitert til jobben til sambo sitt, men det kolliderer med min jobbs juleavslutning. Som er mye koseligere enn et julebord! Så jeg velger heller det, ikke så kjempegøy med fest når jeg er gravid heller.. så er reiser vi hver for oss iår!
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 8. desember 2007 #12 Skrevet 8. desember 2007 Det har vært julebord på jobb men jeg orket ikke være med på det, vet jo andre gravide på jobb var med men jeg orket ikke i år.Er ikke så glad i festing jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå