Gå til innhold

smarting...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typisk meg å gjøre en så teit ting... synst håret mitt såg så kjedelig ut, og frisør er det håpløst å få time til, så da finner jeg på å bleike håret mitt hjemme!! Og nå angrer jeg så sinnsykt! Og i dag skal jeg på julebord! Men er jo ikke noe å gjøre med det... Men da lurer jeg på: kan jeg bruke krølltang i nybleket hår? Takker for svar... Kommer til å se helt dust ut... *le oppgitt av meg selv...*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde bleket hår en gang i tiden... jeg brukte krølltang og stritte tang hele veien.. og rett etter jeg bleket det.. men jeg brukte bio-silk i håret. pga at bleking sliter sann på håret.. og det gjør også krølle/stritte tang o.l... lykke til=)

Skrevet

Nå er ikke jeg frisør, men jeg ville ikke tatt sjansen på det etter hjemmebleking. Jeg prøvde med rettetang etter jeg hadde bleket håret en gang, håret ble kjempetørt og luktet skikkelig dårlig (hadde vasket det etter blekingen).

Ble fargen fin da?

Jeg bleket håret for et par mnd siden. Skulle prøve en ny type... Endte opp med knallgult hår, hehe! Måtte kjøpe mørkeblond å farge over...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...