Hoppsann er Gravid for 3-Gang Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 -marie kjeks -youghurt -skive -vann fra springen -Gange på en skalk Takk for svar!
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 Melkeprodukter burde en begynne tidligst ved 10 måneder vann fra springen etter 6 mnd hvis en vet at vannet er rent skalk for min nå og han er 6,5mnd, får også litt innmat fra brødet
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 HS sa vi kunne begynne å gi vann fra springen ved 4 mnd alder. Gutten vår har fått suge/smatte på bolle, brødskorpe, appelsinbåt, banan fra han var 4 måneder. Tips: du får kjøpt små nettingposer på barneutstyrsforretninger til å legge fruktbiter, brødbiter og div i slik at de kan suge og tygge uten fare for å sette noe i halsen. Tassen vår på 4.5 mnd elsker det.
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 Dette varierer fra unge til unge, noen er modne for den slags fra de er 6-7mnd. Vann fra springen ville jeg nok være forsiktig med til de er 1år, siden det HENDER det er noe galt med vannet, og er det kokt så kan i hvertfall ikke de minste få diverse mikororganismer i seg som de kan bli syke av. Yoghurt har jeg latt dem smake fra de var ca 10mnd....små mengder vel og merke. KJeks og brød KAN klumpe seg, så lurt å være påpasselig når de starter med sånt. Jeg har venta med sånt til rundt 10mnd alderen. Synes det holder med diverse grøter, middag, frukt osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå