Gå til innhold

Er det mulig, jeg må være "koko"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada, jeg begynner å bli overbevist om at jeg er koko.

Hvorfor? Jo fordi jeg sitter her og begynner å bli stressa for alt vi skal gjøre i dag. Jeg har vært oppe siden kl. 7 med minsten og har små rydda litt og kost meg med minsten. Gubben sover ennå han. Kommer oss ikke ut før i 12-13 tiden siden minsten må sove litt først. Hadde håpet og fått en liten høneblund jeg også siden jeg er stup trøtt etter en natt med dårlig søvn. MEN så er det alt som skal gjøres da. Får ikke dusjet og fixet meg før gubben står opp. Skulle ha prøvd noen bukser som er i skapet på soverommet, men går jeg inn dit så vekker vi jo gubben. Han fortjener å få slappet av litt sånn egentlig. Ikke får jeg satt i gang med noe mere her hjemme for minsten skal hele tiden "hjelpe" meg og da blir det bare kål.

I tillegg skulle vi vært en tur hos svigers i dag, men det tror jeg nesten vi må droppe. Desverre, for det er jo så koselig og hører litt med til lørdagene.

Hvorfor kan jeg ikke bare slappe av og ta det med ro? Kjipt og bli stressa bare ved tanken på alt som skulle vært gjort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke den eneste. Sikkert en svak trøst det...

Hver gang småen sover så løper jeg nærmest rundt i hele huset og prøver å få gjort så mye som mulig. Istede for å slappe av eller ta meg en blund også siden det blir litt lite søvn noen netter... Prøver jeg da å legge meg kverner hodet over alt det som burde bli gjort. Står da heller opp og gjør det.

Akkurat nå burde jeg støvsuge, men da vekker jeg småen... Det er faktisk det eneste som må bli gjort i dag + handling. Begge ting krever at småen er våken da.

Skrevet

Du er nok helt normal:)

Bruker å ha det slik jeg også, men begynner å lære meg å ikke planlegge for mye, evt å utsette noe til søndagene...

Min gubb ligger også å sover. Vi har vært oppe siden seks...

I dag skal jeg og søs bake pepperkaker med ungene, jeg må å kjøpe gave fra jobb til ei som blir 30 år, jeg MÅ rydde, legge sammen klær og skulle helst få gjort litt mer på julevasken.

Så må man jo ha middag,, handle, barnetv og så er det jo kamp i kveld som jeg MÅ se. Så skal jeg i 30 års dag... Kan ikke dra før etter kampen, og må dermed putte inn tid til dusj og stelling innimellom..

¨

Og så skal det ryddes etter baking og ungene legges...

Blir litt svett jeg også.. må nok vente med noe...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...