Dronningen! Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 .... eller hva jeg nå skal kalle det! Konjakken virket ikke på halsen, jo egentlig gjorde den jo det for sårheten er borte, men jeg høres ut som Sauen Shaun i brunst!! Nevøen våknet i natt og har sovet i sengen til tante mens mannen har sovet i sengen til Flisa. Han fikk jo ikke plass i reisesenga til nevøen:o) Litt sånn stollek-aktig. Kaffeskål?
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Jeg kan skåle med en kopp ammete ihvertfall:) Stolleken er jo alltid en hit. Her har bop faktisk sovet helt til halv åtte, så ho mor er lykkelig og utvilt, hvis vi bare kunne begynne å sove mer enn to-tre timer sammenhengende nå så blir alt bra. Jeg lengter etter å amme to ganger per natt...
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 Du har pm forresten:)
Dronningen! Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2007 Sovingen bedrer seg, been there... Takk for PM Det har du også)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå