Gå til innhold

Er dere borte med barna på kvelden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og når reiser dere hjem? Hvor lenge syns dere det er greit å være borte?

Vi har en 4 åring og ei på 7 mnd. Virker som at folk ikke skjønner at de må legges brukbart og regner med at vi kommer i 18-19 tiden.

4 åringen kan godt være oppe til både 21 og 22 hvis det hadde vært opp til henne, men hun blir jo helt håpløs dagen etter... Sover jo ikke noe lenger dagen derpå hun.

Syns også det er best at babyen får lagt seg i sin egen seng, ellers er hun våken ett par timer når vi kommer hjem og flytter henne..

Så for oss er det best å reise hjem senest i 19 tiden. Dette skjønner ikke folk rundt oss...

Hvordan gjør dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

drar stortsett ikke bort på kvelden,.men det hender jo såklart.. vi prøver også å være hjemme til klokka 19:)

Skrevet

Jeg har ingen problemer med å legge ungene i en fremmed seng, så det går greit. Nå får treåringen være opp til hun "stuper", tidligere la jeg henne i bagen på vogna så hun kunne sove der. Men det skjer ikke ofte da!

Skrevet

Vi drar hjem senest kl 19. Så ikke vits å dra på besøk etter kl 18 da.

Og jeg blir sur når det kommer besøk mellom 19 og 20...

Sikkert sær men sånn er det:) Legginga er hellig.

Skrevet

Vi er aldri på besøk etter leggetid om kvelden... Da får vi litt av en huskestue her, og det er det ikke verdt! Har ei på 6mnd som legger seg kl 19, en på 3 år som legger seg 19.30 og en på 6 år som legger seg 20.00..

Hvis vi skulle holde de oppe til f.eks 21 da, så sovner de i bilen hjem, våkner når vi er hjemme, sovner ikke igjen i senga, og er ugreie og i dårlig humør dagen etter (ingen av de tar igjen søvn ved å sove lenge om morgenen). De vennene vi har som har barn skjønner dette, de som ikke har barn må komme til oss hvis vi skal være sammen om kvelden.

Skrevet

Er det hos familie vi så syns jeg ikke det gjør noe at de er oppe lengre enn vanlig, men er vi på besøk hos venner så prøver jeg og komme hjem før legge tid.

Skrevet

jeg har en på fem som ikke sover i fremmedes senger så da blir vi hjemme ja.. er vel hjemme senest sånn i åtte tiden tenker jeg.. har oxo en på 6 mnd som kan sovne i vogna si på kvelden vist vi har med han med( men det er litt krig så...) har som regel med begge barna så da blir det tidlig hjem ja.. Vist eldstegutten er på sovebesøk hos bestemor eller noe så kan vi bli borte lenger utover natta men da skal det være noe spesielt ja....

Skrevet

Nei, her er vi også hjemme til leggetid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...