MissAntrop Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Her er de ferdigskrevet og jeg sitter bare og ruger på de. Synes det er litt tidlig, men tenkte kanskje i slutten av neste uke. Hva gjør dere?
*ale* Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 Får lønning på onsdag og da tenkte jeg at både kort og gaver skal avgårde:) Blakk etter jentetur i november :/
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 8. desember 2007 #4 Skrevet 8. desember 2007 Sendte de tidligere denne uka
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 Sender de iløpet av uka som kommer...
Mogop fikk augustgutt Skrevet 8. desember 2007 #6 Skrevet 8. desember 2007 Hmmmmm må først ta bilde og lage kort. Burde vel forsøke å ta det bildet idag! Kan vel bare begynne å sende?
Mayken Skrevet 8. desember 2007 #7 Skrevet 8. desember 2007 har grublet litt på dette selv også. De ligger her ferdig og venter. får lønning på onsdag jeg også, og tenkte å sende julekort og pakker den dagen, da er jeg ferdig med det.
Storebror & Lillesøster Skrevet 8. desember 2007 #8 Skrevet 8. desember 2007 jeg begynte i går,til noen få,mamma og de nærmeste,var også innom jobb med kort,og der hang det allerede flere kort. I dag skal jeg sende de som skal sendes rundt i landet og utlandet. Ellers skal jeg ta runden i løpet av uka og levere kortene til venner og reste av familien. Har fått 2 julekort selv alt syntes det er koselig og få kort gjennon hele desember.
Turid Laila Skrevet 8. desember 2007 #9 Skrevet 8. desember 2007 Tenkte å gjøre det på onsdag som kommer, da kommer lønna også
Mammapudding Skrevet 8. desember 2007 #10 Skrevet 8. desember 2007 Sender de den 15. Gjør det hvert år, bare for å ha en dato..syns det er helt passe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå