**¤¤** Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Hvordan ser julepyntet deres ut i hjemmet??? Vi skal bare ha enkelt. Ikke så mye nisser, og ingen julegardiner....
*ale* Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Jeg har skikkelig julekjøkken.. Der er det røde gardiner, juletapegreier i vinduene og barnas julepynt hist og her... I STua ( som jeg pynter 23.) er det tre og litt nisser rundt om kring, og begynner nå etterhvert å få et arsenal av dorullnisser og diverse som MÅ vises fram:) Jul er vel mest nostalgi og barnekos her i huset...
Uwimana Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 vi pyntet forrige helg vi:)) her er det julenisser, julestaker, julelys, adventsstake, pepperkakehus, julekalender og juletree:))))))) jeg bare ELSKER alle disse lysene i julen jeg!! idag skal vi ordne med lysene ute på balkongen!! skal ha slik rundt med granbar:)
**¤¤** Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2007 Uff, er det bare jeg som er sent ute med jule pynt i hjemmet????
*ale* Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 Hehe.. Jeg begynte å pynte kjøkkenet så tidlig for noen år siden. Kun av den årsak at det faktisk er så mye arbeid at det pinadø skal få henge en stund. Var skikkelig surt å røske ned alt etter et par uker bare... Men venter som sagt med stua da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå