Gå til innhold

for en forferdelig natt..........(klager litt.)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jentungen la seg 7 som vanlig, men rett etter begynte en å nabone å bråke, er ikke sikker på hva de gjorde men jeg gjetter at de spilte på Playstion (2 eller 3) eller xbox og hadde sourounden på kjempehøyt. Hos oss så ble det bare de mørkeste lydene vi hørte men de hørte vi til gangs. Og jentungen voknet opp nesten hver halvtime av det.

Ikke mye jeg kan gjøre da skal jo ikke være stille her før 23. Men gjentar det seg om igjen og om igjen får jeg finne ut hvilken av naboene det var og klage.

De slutta ikke klokka 23 heller da men holdt på til litt over 1 i natt.

Og siste gangen jentungen vokna så nekta ho å legge seg ned igjen. Ho hadde rett og slett blitt forstyrra for mye i søvnen. :-(

Pappan var oppe med ho da fram til 4 men fordi ho var trøtt var ho sur og grinete, og hver gang ho nesten sov satt ho i å hyle for å holde seg selv våken.

Så jeg fikk ikke sovet noe alikevel.

Samme hvor mye jeg prøver klarer jeg ikke å sove gjennom at ho klager og gråter.

Så litt over fire måtte jeg opp å få henne til å sove, legger henne til puppen men i det ho nesten har spist seg til søvne så joda slipper puppen og skriker. (jeg vet denne skrikinga ikke er for at ho har vondt noe sted er bare en sånn jeg vil ikke skriking.)

Så jeg prøver å gå å gynge henne i armene og ho kjemper så hard for å komme i oppreist stilling, at jeg måtte "låse" henne med mine armer i liggende stilling mens jeg gikk å gynget på henne. (vet ho ikke lå vondt men er jo forferdelig når ho kjemper imot alikevel. Så overtrøtt.)

Men tok bare 5 minutter før ho sovna tungt da.

så sov ho i 3 timer før ho vokna ihvertfall og er nå kjempeblid.

Jeg på andre siden er kjempetrøtt fortsatt og med morgenkvalmen som alltid blir værre når jeg er trøtt føler jeg meg ike akkurat klar for en ny dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trøsteklem:-) Forresten, det funker kanskje med noen ørepropper eller lignende?

Skrevet

jeg klarer ikke å bruke det vet ikke hvorfor men får helt hetta når de er i øra

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...