LastebilsjåførKona Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 gullgutten skal snart på sitt første flytur, i romjula... og hørte at det er ganske strengt på sikkerhetskontrollen på gardermoen.. til dere som har nylig vært på flytur, hvordan gikk det inn på kontrollen?? regnet med at dere har med dere noen flasker i stellebagen med vann klar til å bli blandet med mme når ungen blir sulten.. og hva gjorde dere da flyet skulle opp?? hørte at man må amme babyen for å unngå noe støy.. vel, hva har dere gjort da, dere som ga flaske i flyturen??
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Da jeg tok fly med min datter så hadde jeg med meg mm på flaske, de sa ingen ting da jeg gikk gjennom på kontrollen. Men det kan hende at du må smake på mme, men en jeg kjenner fikk ikke ta med seg mme gjennom kontrollen, de sa at hun måtte få varmt te vann på flyet hvis ungen skulle ha mat. Men det er egentlig feil for jeg spurte før jeg reiste om hva reglene om mat til babyer er og da fikk jeg beskjed om at man kan ta med mm eller mme til babyer gjennom kontrollen. Jeg ga datteren min mm da flyet gikk opp og ned for å ungå at hun skulle få dotter og det gikk fint.
LastebilsjåførKona Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2007 MASSE TAKK FOR SVAR!!!! *klem*
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 Vi har vært på flytur sist helga og jeg skrev om dette på side "flaskemelk". Du kan gjerne gå og lese der om hva vi opplevde :-) Dette står på hjemmeside til Oslo lufthavn: Barnemat Fra november 2006 er det innført egne regler for å ta med væske i håndbagasje. Du kan ta med mat og drikke til barnet ditt for bruk på reisen. Barnematbeholdere kan inneholde mer enn 100 ml, og trenger ikke pakkes i den spesielle plastposen (se link). Du må imidlertid være forberedt på å smake på innholdet i sikkerhetskontrollen. Vi anbefaler deg å ha barnemat lett tilgjengelig i håndbagasjen, og vise den uoppfordret når du går gjennom sikkerhetskontrollen. God tur :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå