Gå til innhold

I kveld har jeg ledd så sinnsykt

Anbefalte innlegg

Skrevet

at jeg nesten tisset på meg;-))

Vært hos bror og drukket vin sammen med gode venner av oss (vi har felles venner da vi nesten har vært som tvillinger bestandig) og en kompis av oss er så hysterisk morsom til å lage fortellinger som han tar på diverse dialekter at vi har hylt og hikstet og grått av latter!!!!!

Om det stemmer at en god latter forlenger livet så blir jeg minst 300 år etter denne kvelden!

Makan til humor og herlig stemning skal man jammen lete lenge etter!!!

Jeg har vondt i magen og kjeven og har nesten ikke stemme igjen, for det endte med hyl innimellom:-)))

Livet er herlig og vi får ikke mer moro enn vi lager selv var vi enige om:-)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅÅÅ, så moro det hørtes ut!!!

Nå kjenner jeg at jeg begynner å glede meg til i kveld. Vi skal på den årlige pinnekjøttmiddagen med 16 venner for syttende året på rad!!! Det er mange gjester av den kaliberen du snakker om, så stemningen pleier å stå i taket. Gleder meg, gleder meg, gleder meg til å skratte, prate og kose meg!!

Vertskapet bor et stykke utenfor byen og de fleste gjestene bor i Oslo, så det pleier å være et logistikkprosjekt av de sjeldne å finne ut hvem som skal kjøre ut og hvem som skal hente biler i morra osv. I år har Karopappa ordnet minibuss med sjåfør via jobb, så alle gjestene blir plukket opp der vi bor og kjørt til døra. Skikkelig luksus :)

Ha en fin kveld, alle sammen! Jeg skal snart i badekaret :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...