Gå til innhold

på tide og begyne og rydde snart? :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

får "nytt" skrivebord i morgen av min søster, å har lovet meg selv at jeg skal vaske leilgheten i kveld. altså det er ryddig her. men det trengs og vaskes. men jeg vil ikke. men jeg vil sove. hvor lenge kan jeg sitte her og late som om gulvet blir vasket av seg selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi, slik hadde jeg det i morges også.

Kjørte eldste på skolen og gjekk å la meg igjen. Når jeg sto opp ble jeg like oppgitt over det skitne huset på nytt.

Det har forsåvidt enda ikke skjedd noe her heller.

Kanskje på søndag, kanskje.

Det er helt utrolig hvor dårlig tid en faktisk får når en har perm ;)

Skrevet

hehe... jeg har forsovit ikke perm, bare sykt barn. men det går jo nesten for det samme. hjemme er vi jo begge to. også har jeg funnet ut at det er ufattlig mye mer tidkrevene og ha de ryddig hele tiden en og ha det ryddig 1 dag i uka. om man skal ha det ryddig hele tiden gjør man ikke noe annet en og rydde jo.

Skrevet

Ryddig er jo bare ene siden av saken ;)

Men de gulva.... Fatter ikke hvor skiten kommer fra altså.

Jeg kan både tørke støv, vaske og støvsuge. For at det ser like ille ut bare noen timer etterpå.

Hvor kommer det egentlig fra da? Kan jo nesten lure på om det sitter en liten "djevel" i taket iblandt altså. Som drysser skiten ned hver gang en endelig er ferdig med vasken og bare vil nyte det.

Skrevet

jeg har lest et sted at det fins sånn robbot som vasker/støvsugger for oss. kansje vi skal ønske oss det til jul?

det hadde vært fint. nesten så jeg får lyst på kjæreste bare for at han da kan ta halvparten av vanskinga

Skrevet

Jeg har en mann, men foretrekker å vaske selv ;)

Synest ikke det blir bra nok, eller gir den samme gode følelsen, når andre ordner :)

Hadde vell blitt "skilsmisse" hos meg og den roboten relativt kjapt!

Skrevet

Har forresten sett slike roboter som klipper plenen også!

Det hadde heller vært tingen det :))

Skrevet

jeg har en sånn robot til plenen. han kaller jeg til daglig pappa, eller bestefar om småen hører på ;-)

hm... du er rar. liker og vaske selv du liksom. for mange år siden var jobben min og passe på at andre vasket. hadde det ikke vært for at jeg kjedet meg så hadde det vært ok

Skrevet

Jepp, rar er meg det (";)

Liker ikke å vaske, men er nok en kontrollfreak.

(Hvem lå vell ikke på alle fire for å vaske vaskerommet til barnedåpen?!)

Tror jeg kanskje burde fått litt av den ånden igjen snart....

Skrevet

jeg har en ide. kansje jeg kan anstette deg så kan du vaske hos meg. så kan du ha kontroll her, det hadde vært fint :-)

Skrevet

njao, kan vurderes om lønnen er høy nok :)

Skal vi se; hvis du tar kontroll på regningene mine og passer på at det ikke dukker opp noen form for betalingsvarsel?

Under regninger kommer seff alt som skal betales annet i selve butikken. Lån, kjøp over nett, regninger for bla strøm/telefon/alarm/bladabb. osv :)

Så må det ha en god sykeordning; slik at jeg ikke får dårlig økonomi av alle de dagene jeg skulker unna.

Skrevet

jeg må bare ringe nav og høre om de vil hjelpe meg med og ha deg som nødvendig utgift...

det gikk flott! ikke noe problem sa de. så du er anstatt

Skrevet

Hehe, klart jeg er en "nødvendig utgift".

Burde ligge inne i alles budsjett og utregninger.

Bor du langt unna, dekker de seff reiseutgiftene.

Men det kommer under andre paragrafer og betales direkte til meg.

Syk humor i sene nattetimer.

Nå skal - og bør - jeg trippe til køys.

*natta*

Kommer med fly i morgen!

Taxien vet nok hvor han skal kjøre meg....

Skrevet

hehe,, sov godt. har funnet løsningen på problemet. det er og vaske når småen sover i morgen på dagen... hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...