Gå til innhold

Svangerskapskløe?? Er det riktige symtomer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har i den siste uken slitt med kløe, stort sett over hele kroppen men værst på halsen, beina, under føttene og magen ... Men alle kroppsdeler er blitt angrepet av kløe!! Ja, når jeg tenker på det så er det overalt.. men i omganger!!

Prøver å klø så lite som mulig tilbake siden jeg kan klø på meg sår fordi det klør så jævelig....

Er i uke 32 i følge termin og i følge meg selv i uke 34:) Vi er svært så uenig.. heheheh!!

Ellers har jeg masse vann i kroppen om det skal ha noen betydning!

Men burde man ringe føden/lege/jordmor??? Siden det er lørdag i morgen så er det lik så greit å ta kontakt me føden???

Hva kan være skummelt ang svangerskapskløe??

Føler det går små lus/midd på kroppen.... føles helt forferdelig!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring føden du, eller lege eller noe... Ring noen i allefall!

Det trenger ikke være farlig, men kan være det!

Skrevet

Nå har jeg stått opp og har klødd som en galing i hele natt.... spesielt under beina og i hendene om natta.... nå på leggene, lår og ryggen... huff så forferdelig!!!

Men burde jeg bare ringe føden?? Har ikke gjort det tidligere... så er redd for å plage noen...

Skrevet

Ja du burde ringe føden for å være helt sikker.

Svangerskapsklø er mer en bare irriterende kløe, kløe kan være bare et symptom.

Er lenge siden forige svangerskap så husker ikke nøyaktig hva jeg leste. Men kroppen lager et stoff som ikke skal være så bra når en har ekstrem svangerskapskløe. Litt kløe er normalt, men blir det for mye har det til og med ført til at fødsler blir satt igang før tiden.

Skrevet

Du burde nok ringe legen..Jeg hadde også sv.kløe, og da tok de blodprøver av meg (leverprøve og gallesyreprøve) Dette for å finne ut om det er leverbetinget sv.kløe, noe som kan være farlig! det blir opphopning av gallesyre!

• 2 uker senere...
Skrevet

hvordan gikk det me deg? fant de ut noe om kløen din? jeg har det likedan nå, er i uke 32.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...