:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 når skal du begyne på BI?
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Hadde ikke tenkt å begynne på BI, men kanskje på Høgskolen i Oslo. I så fall høsten 08 eller høsten 09. Men jeg må finne ut hva jeg vil bli!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2007 kult, jeg begyner deltid over jul. på bi, med bare 1 fag og tar ett par etter sommren 08 og blir mer eller mindre fulltid fra 09. jeg skal bli revisor... hm.. hva liker du da?
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 8. desember 2007 #4 Skrevet 8. desember 2007 Det var det jeg tenkte også...revisor. For jeg liker tall og budsjetter, og jeg leste at de fikk en grei sommerferie. Og lønna var jo grei også!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. desember 2007 jepp, samme her :-) men snittet på høyskolen er ganske høyt og nav hjelper til med og betale BI for aleneforeldre (etter som jeg har forstått) + at arbeidsgiverne liker bedre at man har gått på BI. kansje vi kommer til og gå der sammen da... hehe. det er litt artig.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 8. desember 2007 #6 Skrevet 8. desember 2007 Hadde jo vært digg om NAV betalte! Men jeg trenger ikke engste meg over snittet på HiO uansett...det jeg engster meg over er barnehageplass,- elsker jo barnehagen snulla går i nå, men den er tilknytta sio, og dermed er ikke HiO inkludert. Derimot er jo BI inkludert i sio! Men så snakkes det jo om å slå sammen HiO og UiO.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. desember 2007 ja dumt og bytte barnehage. det hadde ikke jeg ønsket heller. kult om vi blir revisorer begge to da.. hihi.. jeg skal ta bedriftsøkonomi 1 nå over jul, 12 poengsfag. skummelt
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 8. desember 2007 #8 Skrevet 8. desember 2007 Leste jo også at ofte jobber revisorer i team...kanskje vi ender opp med å jobbe sammen! Skummelt med skole, ja! Har ikke tatt studiene så seriøst, så blir vanskelig å komme tilbake. Eller kanskje ikke.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 8. desember 2007 om vi hadde jobba i team sammen så hadde jo det vært flott. så kan vi bytte på og rope ut "jeg må rekke barnehagen så vi må bli ferdige snart" ;-)
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 8. desember 2007 #10 Skrevet 8. desember 2007 Hehe! Er visst dritmasse å gjøre i januar, februar og mars,- altså i årsoppgjøret, så da blir det hektisk! http://utdanning.no/yrker/ukens_yrke/revisor Men jeg likte tanken på det...så kanskje jeg kan jobbe som revisor for veldedige organisasjoner slik at det ikke bare blir en jobb!:-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 8. desember 2007 ja da kommer vi ikke til og jobbe sammen. for jeg kan umurlig se for meg at jeg kommer til og jobbe for en veldeidghetsoransisasjon. snakket med en som var revisor og hun sa at hun ikke jobber så mye overtid fordi hun hadde sakt fra til skjefen at hun hadde barn og det forholdt han seg til. så man MÅ ikke. men jeg kan om jeg kan jobbe hjemmenifra på kvelden eller anden vær helg og vær onsdag ekstra på kontoret
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 8. desember 2007 #12 Skrevet 8. desember 2007 Heldige meg kan i så fall jobbe overtid annenhver uke! Men nå må jeg legge meg...skal shoppe i morra,- god natt!:-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #13 Skrevet 8. desember 2007 hehe... ja du kan jo se det sånn :-) sov godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå