Gå til innhold

HerreGUD så liten hun var...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi hun var liten ja. Ja, kan nesten ikke forstå at snuppa mi var så liten som hun var da hun ble født. Når jeg ser klærene i str 50 så skjønner jeg ikke hvor tiden har blitt av, hun vokser jo så fort..

Skrevet

Så en 3 mnd gammel baby for litt siden og spurte moren om hun var nyfødt hehe, sier vel sitt :) spør alle jeg møter med små babyer om de er nyfødt, kan rett og slett ikke huske at tuppa var såååå utrolig liten når hun var ny.

Skrevet

hehe=) ja folk spurte meg om hun var nyfødt lenge etterpå... og nektet å tro det når jeg sa hun var 2 mnd...

Et par dager etter vi kom hjem var vi på apoteket. hadde med oss Anniken, og jeg tok henne opp fra vognen da hun begynte å gråte. da kom det en dame og moren hennes bort til oss og hun ene sa til moren sin "Guuud, har du SETT en så liten baby før?" og sto på sin sak at hun MÅTTE være for tidlig født... Hehe var mange som spurte om hun var for tidlig født da, siden hun var såpass liten som hun var...

Skrevet

Åååå husker når Noah var liten, han var akkurat 2 kg når vi ble skrevet ut av sykehuset og folk tittet med store øyne..

Rart å tenke på at han er 1,5 år og 10 kg nå, nesten litt sårt å tenke på at han aldri skal være bitteliten lenger..*snufs*

Skrevet

2200 g og 47 cm (så hun var veeeldig tynn og lang...)når vi ble skrevet ut av sykehuset=)

Skrevet

Oi, da var hun liten ja :) Talie var 3750, 50 lang og 33 rundt hodet hun :)

Skrevet

Stor jente det da=) 3 cm lengre og 1420 gram mer enn Anniken var når hu ble født blir det vel... og samme hodeomkretsen=)

Skrevet

Ja, hun var akkurat pass i grunn, sånn midt på treet :)

Hehe ja det var hodeomkretsen som var rar på Tulle, hun hadde så lite hodet i forhold til resten av kroppen, tror hun så litt mindre ut pga det. Jordmoren var så opptatt av hvor "nett" hodet hun hadde, og så små ører.

Åååå herregud jeg husker de små ørene *sukk* små alveører med pels på haha.

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Nå er det jo ikke alle som har hatt såpass små barn utenfor magen da!:P

Skrevet

hehe nei det er sant det=) rart å tenke på at sånn Anniken var når hun var 8 uker (4900 g eller noe) er det mange unger som blir født... hehe stemmer vel overens siden hun omtrent ikke vokste etter svangerskapsuke 32... på profilen har jeg magebilder fra uke 33... den ble ikke større den magen der gitt=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...