Gjest Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 All den jævla "barnetv-møkka" de sender på ørten kanaler, 90% av det er jo bråk og atter bråk. Nå vurderer jeg å skaffe gode gamle filmer, serier på dvd og rett og slett kutte ut hele parabol dritten og boikotte det meste. Blir sinnsyk av det til slutt.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 hva med og bare kaste ut TV? eventuelt "låse" den
ano`num *17.03.10* Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 Jaaa, jeg har vurdert å kaste ut hele tv`n. (Vil bare bli savnet på tirsdager, og de gangene jeg kunne tenkt meg å sett en film/dvd) Bare se på den super barne tv`en. Mitt barn skjønner ikke at det de gjør der bare er tull. Hvem baker vell med nevene? Eller gjør all den ugangen de gjør bevist? Greit med et uhell i ny og ne altså. Men der gir de jo barna dårlige sider! For ikke å snakke om alle de etter min mening tåpelige seriene som jeg knapt aner navnet på. Pokemon osv. Hva får egentlig barna av det da? Vi hadde forresten nettopp besøk, med barn her en kveld. Ungene samlet seg i kjellerstuen, men ante ikke hvordan de skulle bruke lekene. (Føltes hvertfall slik!) I stedet fikk de en skikkelig negativ adferd, som strålte ut en "nå kjeder vi oss her" holdning. De kranglet, sparket, kriget, slo og bare laget lyd. Til slutt kapitulerte vi, og bar ned både tv og spiller. Da ble lydnivået såpass at vi voksne i etasjen over hørte hverandre og slapp å brøle. Sykt!! Går det ann å sperre barnekanalene på canal digital??
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #4 Skrevet 8. desember 2007 Hive ut tv`n går ikke....men har begrensa kraftig..men nå er det nesten ingenting som er brukbart for ungene å se i det hele tatt lengre.
Carnivale Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 ...her står tv på bare når det er barne-teve, og kanskje av og til søndag/lørdag morgen. Ellers er tv av så lengene ungene er våkne. Har fått "tyn" for det her inne før, men tror helt klart at det er til det beste for ungene å ikke ha teve durende på hele døgnet. Problemet er ikke at de ser barne-teve, men at FORELDRENE skal på død og liv ha på tv hele dagen! Serier, musikk, reklame...dundredundredundre dagen lang. Og så lurer de på hvorfor ungene er rastløse, aggressive og urolige...HMMM.
1 gutt og 2 jenter:) Skrevet 8. desember 2007 #6 Skrevet 8. desember 2007 Jeg vil ha tilbake PORTVEIEN 2!!!!! Der lærte man litt også,det var ikke bare tull og tøys slik som det er nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå