klumpen og gullet Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Fødselen var IKKE vond i det hele tatt, bare et lite "plupp" så var babyen ute. Fantastisk drøm! Kom raskt ned på jorda igjen, for jeg våkna av intens leggkrampe som var så vond at jeg måtte bite i puta for ikke å skrike.... Da tenkte jeg, hvis litt KRAMPE i leggen er så vondt, gjør det nok vondt å føde allikevel.... =)
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Ja, d tenker jeg. Fødte med keisersnitt med første, så jeg vet egentlig ikke hva jeg går til. Man glemmer visst veldig fort smerten når babyen har kommet ut....HELDIGVIS )
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 Kan huske at forrige gang, straks før hodet var ute, tenkte jeg fortvilet og angrende på at jeg hadde vært så tankeløs som utsatte meg for noe så FORFERDELIG vondt.... Nå ville jeg rett og slett ikke klare mer, og jordmoren bare lurte meg til å tro at jeg snart var i mål. Jeg hadde ingen bedøvelse, alt gikk veldig fort og jeg rakk knapt å prøve et par kjappe tak med lystgass (uten virkning). Samboeren har referert at jeg bannet høylydt (noe jeg ikke gjør til vanlig, unntatt i affekt/voldsom irritasjon). Men vips, i neste øyeblikk var poden virkelig ute og all smerte glemt!
Lill,<3Rikke&Patrick<3 Skrevet 8. desember 2007 #4 Skrevet 8. desember 2007 Det drømte jeg i natt også...eller at fødselen var i gang... fikk aldri føda før jeg våkna...hehe...håper jeg får like grei fødsel som sist...men ikke like lang da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå