Gå til innhold

skremsels propaganda

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns altfor mange her inne som allerede har født, er veldig flinke til å skremme oss førstegangsfødene.

Begynner å lure på om jeg skal ta en pause fra disse forumene en stund for jeg blir så unødig urolig pga mye av det jeg leser her inne.

Er det flere førstegangsfødene som er enige med meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er så enig så enig!!!! får jo helt vondt i magen her sv enkelt av innleggene!!!

Skrevet

Jeg var mye skremt i begynnelsen. Men her på 3 trimester har jeg opplevd lite skremsel, og jeg er veeldig lett påvirkelig i bunn å grunn.

Er åpen for at alt kan skje, og det er sjelden det skjer gæli ting. Så jeg har en god ro for at det skal gå bra:)

Syns det er greit å lese historier som ikke går like bra også, er jo sånn realiteten er. Er ikke bare positvt alt som kan skje.

Men vi får krysse fingrene:)

Skrevet

føler meg skremt jeg også, men på en annen side er det jo greit å ikke tro at alt er en dans på roser. prøver å holde meg unna de verste historiene og tenke at det ikke er sikkert det skjer med meg selvom andre har tøffe fødsler.

Skrevet

Jeg har en helt annen oppfatning enn dere :o) Jeg synes det er mange flotte innlegg her som ikke virker skremmende....men det er nå meg. Og så er jeg annengangs. Det enkleste er vel å ikke klikke inn på innleggene ;o)

Skrevet

Jeg synes ikke det er noen skremselshistorier her. Nå har jeg ikke lest alle, men jeg synes jeg bare har lest fine historier.

Jeg tror ikke det er noen som skriver for å skremme de som ikke har født før.

Kanskje du burde ta deg en pause, ihvertfall ikke lese historiene.

Er forresten ikke førstegangs.

Lykke til videre:)

Skrevet

Er ikke førstegangs men svarer likevel:)

Har ikke lest noe skummelt her inne. En fødsel ER sinnsykt vond, men om du blir redd av å lese om det, bør du kanskje ikke klikke deg inn på fødselshistoriene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...