Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 jeg og samboeren min har vært sammen i 2 år nå, vi har en sønn på 6 mnd jeg elsker sambo veldi mye,men jeg føler jeg er den eneste som jobber for forholdet her. han jobber mye overtid å når han endeli kommer hjem setter han seg rett foran PC'n ennå han sitter forran den hele dagen på jobb. han enser ikke meg eller lillegutt. vi snakker nesten ikke sammen lenger han vil ikke høre på meg når jeg snakker til han og virker helt uinteressert i hva jeg har å si. jeg føler meg ikke elsket av ham lenger. slik har jeg følt helt siden jeg ble gravid (uplanlagt) han gjorde d slutt med meg bare 1 mnd etter fødsel og lekte mye med følelsene mine da,sa at han elsket meg d ene øyeblikket elsket meg ikke d neste o.s.v. han bryr seg bare om ting som han synes er gøy og driter i hvordan jeg føler d. så lenge vi slipper å snakke om følelser og han slipper å gjøre noe for meg i huset o.l så er alt greit. og vi har nesten aldri sex lengre og da er d jeg som alltid begynner å leke litt med han, av å til får jeg ingenting og sjeldent at jeg får noe forspill utenom d jeg leker med han. har prøvd å snakke med han,men d er som å snakke til en vegg. og legger seg enten ned på sofaen til å sove eller så sitter han å ler av meg og sånne ting. synes han er både frekk og egoistisk jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg elsker han så utroli høyt,men vet ikke om jeg holder ut dette.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Huff, dette høres ikke bra ut. Er han veldig ung? Jeg kan i alle fall fortelle deg at det er ikke sånn et ordentlig forhold skal være! Det er meningen at det skal være balanse, at begge må yte for å få det til å fungere, og at begge faktisk har den annens beste som en prioritet. Hadde det vært meg, så hadde jeg ikke holdt ut. Sånn fortjener ingen å bli behandlet. Det er ikke veldig lett å bryte opp, men det finnes faktisk menn der ute som vet å behandle deg slik du fortjener. Skjønner at du er veldig glad i ham, men sånn kan du ikke fortsette. Ikke la ham utnytte din hengivenhet ved å behandle deg sånn. Det som antakelig vil skje da, er at du blir svakere og svakere, og til slutt har du ingen selvtillit igjen, og hvis han da går fra deg- noe som ikke er usannsynlig - så har han omtrent klart å knekke deg. Det høres dessverre ut som han kanskje har mistet interessen, eller i alle fall har begynt å ta deg VELDIG for gitt. Det er selvsagt mulig at han trenger å bli "vekt"litt - at hvis han skjønner at du kommer til å gå fra ham hvis ikke ting blir bedre, så tar han seg sammen? Du må i alle fall klart gi uttrykk for at du ikke aksepterer å bli behandlet på den måten, og hold fast ved det - vær tøff! Han oppfører seg omtrent som en femtenåring, og det er faktisk ikke sånn det fungerer i det voksne liv. Det er det på tide at han skjønner. Om reslutatet blir at forholdet ikke holder, så har du det bedre uten ham hvis han fortsetter å holde på sånn. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå