Scorpiogi Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Har selv ikm i mårra, altså lørdag. Har hatt litt halsbrann, litt kvalme og begynner å bli litt øm i puppene. Så får en se hvorvidt dette er innbildning Jeg tror nok jeg innbilder meg litt men samtidig, hvem vet?? Huff, vet ikke om jeg tør teste. Begynt å få småpanikk ved tanke på ny fødsel... Hvilke symptomer har dere hatt da?
Clemencia Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Jeg hadde ikm den 5. egentlig, men fikk TR idag, to dager ubeskrivelig forsinket.. Vet ikke om jeg hadde så mange "symptomer" denne gangen jeg, er vel derfor jeg var så sikker på at d ikke hadde klaffet denne gangen heller.. Menmen Hos meg er håpet ute for denne gang, men neste gang skal spiren sitte! Håpet er jo ikke over for din del enda da, så lenge ikke TR er der, så er d håp Får krysse fingrene for deg jeg! Uff.. Hadde du en tøff fødsel sist?
Scorpiogi Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2007 Tøff og tøff. vondt var det vertfall , og pjokken var nesten 5 kg.. Så håper det ikke er noe i det at barna blir større jo flere man får!
Clemencia Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Oi, oi, oi! D var en sværing! Du får jo nesten håpe på at de ikke blir noe større etterhvert ja
Mamma`s lille venn + spire ;) Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 Fortsatt ingen tr her. hadde ikm på torsdag. Blir jo spennede å se. Skal teste i morn om ik tanta har kommet. Måtte så på do da jeg våkna i mårrest at jeg ikke huska på å ta med en test Hvor er det blitt av resten av gjengen?
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #6 Skrevet 8. desember 2007 Hei. Hadde ikm i går. Var veldig kvalm onsdag og torsdag så tok en test på torsdag. Den blei veldig veldig svak. I går var jeg ikke kvalm så syntes det var litt rart. Tok en ny test nå i stad og den viste gravid. Hurra endelig er jeg gravid igjen. Lykke til til deg som har ikm i dag. Håper du er gravid.
*vil*ha*baby* Skrevet 8. desember 2007 #7 Skrevet 8. desember 2007 GRAVID!!!!! Hadde ikm den 4.des. Ingen mensen kom og graviditetstesten jeg tok var positiv:) Dette var første prøveperiode...det er bare helt utrolig! Jeg og samboeren min er overlykkelige!!!!!! Jeg drysser masse babystøv over dere alle sammen!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 8. desember 2007 #8 Skrevet 8. desember 2007 gratulere testa positiv 6 desember:)
Scorpiogi Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 8. desember 2007 ja, ikm kom og plutselig testa jeg positivt :)
nr tre i aug! Skrevet 8. desember 2007 #11 Skrevet 8. desember 2007 Hei!! hadde ikm onsdag, men ingen tr. Så tok en test isted, og den var positiv. Er kjempeglad og veldig spent. Ønsker alle her inne masse lykke til!
*vil*ha*baby* Skrevet 8. desember 2007 #12 Skrevet 8. desember 2007 Gratulerer!! Det ser ut som det er mange som har lykkes denne måneden:)
Sol :) Skrevet 9. desember 2007 #13 Skrevet 9. desember 2007 Hellu!!! Lurer på en ting...... Ikm fredag, testet lørdag - negativ. Er håpe ute da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå