Gå til innhold

Blir GAL av kløing!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ÅÅÅÅHHH! eg klør heile tida!!! ha fått en del strekkmerker som hovna opp når eg klør på dei.. men eg MÅÅÅÅ klø! noken som ha noken tips til ka eg kan gjør for å ikkje klø so mykje.. føle huden skal sprekke snart!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ha masse krem på hendene å stryk de hardt over der du klør!

dette funka veeldig fint på meg etter jeg har tattovert meg og sårene gror!!

Skrevet

det er mange som klør for tiden,se på innleggene til en annen som klør å få tips og råd der

Skrevet

Oljebad og atter oljebad..... Om du ikke har bedekar - ring til noen som har og spør om du kan låne det! Det vare det eneste som hjalp på meg. Husk slippers - du blir sinnsyk glatt under beina etterpå!!

Skrevet

Jeg ble gaaal av all kløinga, var helt hoven og sår rundt hele magen og fikk ikke sove om nettene...ingen krem hjalp :/

Men så ble det så gale og jeg orket ikke kløinga for jeg klødde meg til blods...:S

Men så fikk jeg resept på Polaramin, som skal hjelpe mot kløe og er helt ufarlig for barnet i magen.

itillegg smørte jeg meg godt med MASSE Apobase krem

Nå er det myyye bedre =)

Skrevet

Dusj deg, bruk sebamed sin dusj olje evt annen olje. smøre deg med eurax(kløestillende) , kan også prøve aloe vera. legg deg på kaldt soverom( klødde selv masse når jeg vart varm), bruk løse klær og hiv bhen vist den gnikker borti magen!! dette var ting som hjalp meg masse...har du sjekket lever og galle verdiene dine?det måtte jeg gjøre for å utelukke opphoping av dette i kroppen. håpe det gir seg snart, gav seg iallefall her....bank i bordet!!

Skrevet

var som å beskrive meg for 3-4 uker sia. jeg dro på sykehuset, og fikk resept på ursofalk. (egentlig for skrumplever osv). for hvis du har så sterk svangerskapskløe, så er det egentlig ingenting som hjelper....

de tablettene hjalp etter en 3-4 dager. hadde ALDRI klart meg uten!!! hadde et helvete før jeg fikk dem, så utrolig glad jeg dro på sykehuset. brukte riktignok hele kvelden der på prøver osv, men det var det selvfølgelig verdt. var ikke noe farlig med meg, men fikk resept for det:)

anbefaler deg det!

hvis ikke har jeg brukt de der polarmin før, fikk et utslett på halsen av ett eller annet for et snaut år sia, de virka bra de og! da kan man jo bare dra til legen.

Skrevet

Holdt på å klø meg ihjel over hele kroppen, ikke noe utslett eller lignende. Ventet i det lengste med å oppsøke lege. Da jeg endelig kom meg dit, hadde jeg 15 ganger for høye leververdier, og det man kaller svangerskapsleversykdom.Fikk ursofalk, hjalp, men ikke veldig. De satte igang fødselen i uke 35. Gikk veldig bra. Ikke sikkert du har dette, men verdt å få tatt noen blodprøver, Asat, alat osv. Veldig lite kunnskap på området. jeg har to leger i familien og de hadde aldri hørt om det, ikke jordmoren min heller...Lykke til!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...