mammamus Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Hei! Vil ha ny sportsvogn, usikker på 3-eller 4 hjul, men vil ha en hvor jeg har mulighet til å ha henne i mot meg(altså kjøreretning). Noen tips?
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Av 3-hjulinger anbefaler jeg Herqules raptor 3spin. Denne er ganske stor da, men stødig!!!!!!!!!!!!!!!! I motsetning til mange andre 3hjulinger.
Mrs. Bouquet Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 De jeg kommer på som man kan ha i mot seg er quinny comfort og Teutonia S3. Hadde valget stått mellom de to hadde jeg uten tvil valgt teutonia.
M-N & sassy-susie Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 å eg e kanonførnøyd med mi quinny freestyl 3xl comfort.. Kjøpte den til snuppa da ho va 5 mnd.. å brukt den sia... Den e bare helt fantastisk.. har hatt den med oss på 2 reiser til spania, å en oslotur, å vogna e lett å reise med.. Her vi bor e det vanligvis mye snø, å den tar seg like godt frem over alt... Eg blir aldri å selge mi hehe... skal ha den til neste unge åsså... da med bag til fra bynnelsen.. simovogna har fast plass i barnehagen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå