Gjest Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 jeg vil at fødselen skal sette igang.... er sp lei og utålmodig!!! vil møte frøkna nå!!! men hva kan en gjøre? må vel bare vente å se hvor lang tid det tar... har lest noen av tipsene som skal hjelp for å få igang fødselen, men er det noe som man vet hjelper?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 EG O. Fire dager igjen t termin. Gått en lang tur i dag. og prøvd meg på melk og kanel(ÆSJ).
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 ugh... det hørtes vondt ut.... fysj... fikk grøssninger her.... hehe... men hva gjør men ikke når men er "desperat"? gi en lyd om det funker!!!!! skal prøve å få mannen til å ha sex her i natt... ikke lett å være forførende når man ser ut som manhar spist en basketball... ha ha skal ikke det i teorien funke? å ha sex altså... ikke spise basketball... ;oD
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 unket det med melk og kanel eller? hatt noen antydnign til rier i natt?
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #6 Skrevet 9. desember 2007 Lakserolje??? Mange sier det fungerer. Ikke for meg, men jeg tok kanskje ikke nok. Skal prøve litt mer i dag.Fikk bare litt vondt i magen og så fikk jeg tømt meg. Etter det var alt ok igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå