Gå til innhold

Jeg er sliten... kan du se på meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig sliten nå, tror det er en del stress pga stor arbeidsmengde nå. Kan dette stemme?

Lurer på når jeg blir gravid, og kjønn. Ser du noe annet spesifikt?

Tusen takk.

Jeg : 091081

Han: 021279

På forhånd tusen takk og riktig god jul!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi!

Føler meg svimmel og med litt småkonstant hodepine...

Ser ut som det er mye stress på jobb ja..føler sterkt at du bør roe ned og lytte til kroppen!!!

Vanskelig å se når du blir gravid for det kommer litt an på om du bremser arb.mengden eller ikke..for du blir ikke gravid så lenge kroppen din er så sliten....

så jeg føler at du virkelig må tenke over hva som gjør at det blir så mye og evt hva du kan gjøre for å lette arbeidet og hindre stress...

klarer nok ikke å se nøyaktig når du blir gravid da...men føler at våren kommer til å bli mye bedre...

Ser ut som du er en person som har vanskelig for å si "nei"...men det er du bare nødt til å lære deg!!!!!!!

Ser ut som dere har et godt og nært forhold....mannen din prøver nok å få deg til å tenke på deg selv, men du føler selv at du takler presset, helt til nå når du begynner og kjenne det fysisk på kroppen...

håper dette var til hjelp..

ønsker deg lykke til..

klem..

Skrevet

WOW, dette hjalp! Du beskriver virkelig hvordan jeg har det, og ja, jeg klarer ikke i nei... jeg må begynne å tenke på meg selv! Tusen tusen takk! Kanskje jeg spør deg senere når jeg ikke er så sliten! Igjen, tusen takk!

Skrevet

Been there and done that:) hehe..neida men jeg kjente hvordan du hadde det..og kjenner igjen meg selv litt...og jeg sliter også med å bli gravid igjen etter to aborter..så jeg tror rett og slett at vi må vere litt egoistiske...verden går ikke under om vi ikke gjør alt:)

bare spør meg igjen...har jeg rett ang deg og din mann også el??bare føler at han er litt bekymra for deg...viser det kanskje ikke så tydelig men han er virkelig d:)

klem:)

Skrevet

Jeg er så imponert, det må jeg si! Jeg er virkelig et utpreget ja - menneske, har svært vanskelig for å si nei, og til slutt blir jeg sliten både fysisk og psykisk. Min mann og jeg har et godt og nært forhold, og han er veldig bekymret for meg. Som du sier; han viser det ikke så tydelig alltid, men han tenker veldig mye på meg og alt jeg har å stri med!

Skrevet

så bra at du har en god mann som hjelper deg i tunge stunder:)

det betyr utrolig mye:)

ønsker deg lykke til med alt jeg:)

klem...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...