Gå til innhold

Hjelp til antrekk på coctail party...

Anbefalte innlegg

Skrevet

For jenter og gutter... Er det dress og fin kjole liksom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gjerne kort kjole :) dress for gutta!

Skrevet

hmm..ja, hvordan kan jeg være på håret da? e det kjedelig med coctailparty tro? jeg skal ha det skjønner du..feire bursdagen min..men redd det teamet blir litt kjedelig?

Skrevet

håret kan du ha som du vil - men jeg ville kjørt for glatt stramt bakover hvis du har mulighet til det :) og så litt ordentlig rød leppestift! som man gjerne vanligvis ikke bruker, hehe...

nei, blir sikkert moro det! ha sånne coctail glass med sånne drinkbær, oliven på pinne og sånn - blir sikkert kult :)

Skrevet

Ja, da kjøper jeg inn litt coctailbær og sånn.. Jeg har langt hår da, kanskje en stram hestehale da eller? løst? hmm.. begynner å glede meg nå:o) hi hi

Skrevet

Om du lkikker på nicket mitt så ser du en cocktail kjole der...den korte svarte med prikker på.

Skrevet

Å, den var fin!! Var mange fine kjoler der, men da vet jeg litt mer hvordan en coctailkjole ser ut:o)

Skrevet

Ja, det er fasongen det går i da...

Skrevet

gjerne kort og litt ut liksom...? ikke tettsittende..? er så dårlig på å forklare.. he he

Skrevet

Ja, den er kort til rundt knærne, og smal i livet og litt strutteskjørt. Og ikke lenger skjørt enn til rett under knærne.

Skrevet

Hvor får man kjøpt sånne kjoler? Ikke for dyrt da..

Skrevet

Selskapskjole butikker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...