Gå til innhold

Pusi - lykkelig tobarnsmamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det pusi fra i sommer på tråden?

dahlm her, med nytt nick, har ikke sett deg før, men så er jeg bare innom sånn dann og vann...

Fikk en sånn deilig sommervarm bris i ansiktet da jeg så nicket ditt, og lukten av nytørkede bringebærblader i hele kroppen, åh det var deilig i denne gufstete mørke novembergjørma...

Håper det står bra til!

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Ja!! Det er meg :) Koselig å se deg her igjen! Haha, ja de velsignede bringebærbladene. Gjett om de funket :) Godt det er over, tungt var det jo på slutten.

Her står det bra til, tiden flyr og lillegutt vokser så fort. Er her inne endel, men ikke like mye som i sommer ;)

Håper det står bra til med deg, og at man treffer på deg her inne i ny og ne :)

Klem

Skrevet

Hei, her er jeg - hehe! Ja, det blir litt skjeldnere nå, når gulvene gror til med støvete gulpeflekker og bleiesøpla fylles så raskt at den nesten triller ned trappa og ut i søpla av seg selv (I wished...!) - lykkelig tobarnsmamma jeg også, men jommen sliten også innimellom! (eldstemann veksler mellom å kalle meg mummi-mamma, og lille my, kanskje det er en dypere mening der, haha!)

Det er morro å se de to etterhvert få et forhold til hverandre nå, lillesøster er fast passasjer i toget til storebror, hun ligger og gynger i vippestolen og totter og ser forventningsfullt på boren og alt han finner på. De er så søte at!

Jo - bringebærbladene funket, jeg hadde ikke allverdens sterke rier før de tok vannet etterhvert, men jeg henne jo ut som jeg ville, og det kommer jeg aldri til å glemme!

Jeg skal nok la høre fra meg, klem tilbake til deg og dine!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...