ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Er den for stor eller for liten når puppene "hopper" ut når man bøyer seg?
~sjiraff~ Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Kan vel være begge deler... Men oftes for liten vil jeg tro.
~sjiraff~ Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Jeg kan forøvrig ikke bruke sånne bh'er uansett.. sånne halvstive med lavskjæring. puppa detter ut uansett hvilken størrelse det er... Men jeg har rare pupper da.. hehe..
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2007 For liten ja, huff. Bruker 75F og det er bare den ene som hopper ut. Må vel ha en skreddersydd en jeg for den ene puppen er en E og den andre muligens en G........
Gjest irismor Skrevet 7. desember 2007 #6 Skrevet 7. desember 2007 Hmm da blir det litt annerledes, tenkte du hadde sånne bitte små jeg. Har du prøvd å gå opp til 80F? Kan tenkes at bh`n er for stram rundt brystet.
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. desember 2007 Mulig det. Har liksom ikke målt da jeg ikke har målebånd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå