stratosen_er mamma_ Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 hehe vil du se litt i kveld eller??orker du?? født 13.04.83 Bare prøv å se om du får opp noen bilder... takk:)
Aventis Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Hei! Huff, og jeg som lovet... men vettu, jeg er sååååå tappet for energi nå. vet ikke om jeg orker å gå på badet engang. hehe!! Men jeg skal se mer på deg!!! I morgen, eller søndagen, ok??
stratosen_er mamma_ Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2007 ja det hadde vært fint:) klem og godnatt.. er her i morgen også jeg:)
Aventis Skrevet 8. desember 2007 #4 Skrevet 8. desember 2007 Hei stratos-snuppa! Jeg får deg opp som mørkhåret. hehe, vet ikke hvorfor... Kan det stemme? Liker du å gå tur? Føler du er en som går tur, uansett vær. utifra bildene jeg får opp her;) Og så får jeg deg opp med gravidemage... Men jeg får dessverre ikke opp noen tid.. Eller, jeg ser deg i regnklær, og med mage... kanskje derfor jeg føler du går mye tur. hehe.. Kan jeg spørre om du er holdt på å si høy eller lav? føler du er litt under 1,60... Hmm... Vet ikke om dette stemmer, eller om jeg er helt på jordet nå? hehe;) Det tydeligste bilde jeg får opp her er det regntøyet og det høljer ned.. Vet ikke hva jeg skal tyde det som? Du går i en slags park, eller sti eller noe... Du får prøve å tyde det jeg ser!! Og så får jeg opp Anne.. ?? hmm.. merkelig.. hehe!
stratosen_er mamma_ Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. desember 2007 jeg er ganske mørk ja...liker igrunn å gå tur men helst i fjellet... gravidmage..juhu:) jeg er ganske lav..162cm ca... anne? hmm... at jeg går på en park eller sti...symboliserer kanskje at jeg er selvstendig og helst vil gå alene... anne er jeg ikke helt sikker på .... så gøy.. bare si fra viss du får opp mer
Aventis Skrevet 9. desember 2007 #6 Skrevet 9. desember 2007 Kan hende jeg blander inn Anne fra noen andre steder. Men jeg ser deg med gravidemage, men jeg klarer ikke få opp noen tid... Er liksom regn... hehe...
stratosen_er mamma_ Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. desember 2007 mulig det jeg vet ikke...sier meg ikke noe spes nå..eller jordmora her heter vel anne..tror jeg.. du..hadde du orka å se på madam mim med tulla...er ei vennine av meg.. takk;) klem
Aventis Skrevet 9. desember 2007 #8 Skrevet 9. desember 2007 Svarte deg på PMen din nå, og venter spent på svar!!!!=)=)
stratosen_er mamma_ Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. desember 2007 du har fått svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå