Skuddårsmamma=) Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Hei! Vi holder på å pusser opp huset, og har malt alle rom med akrylmaling (ikke jeg nei). Vi bor en annen plass under oppussingen, og lufter godt i huset som er under oppussing. Det jeg lurer på er hvor lenge jeg må holde meg borte? Noen som vet? Er 28+3 i dag. På forhånd takk!
♥0sis0 og gullet♥ Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Har hørt man bør vente to- tre uker før man flytter inn. Er det barnerom man pusser opp, bør det være ferdigmalt et par mnd før bebisen kommer. Men akrylmaling skal jo være veldig miljøvennlig da.. Har pusset opp med det selv..
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 vent en liten uke du... da her de verste gassene gitt seg... jeg ikk beskjed om at så lenge jeg ikke sov i malingsdunsten så var det ikke farlig å vøre der i noen timer.. er oljemaling som er farlig..
charlotteb_ Skrevet 8. desember 2007 #4 Skrevet 8. desember 2007 er maler og har jobbet helt frem til nå så det er ikke farlig. oljemalingen som har stoffer i seg.. var mye giftstoffer i dte før, men det meste er tatt ut nå så det er vell like farlig som og gå en tur i byn tenker eg...hehe....
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 Vi og har malere i huset vårt, og vi skal flytte dit til uka. Soverommene er det kun malt lister på, men stue kjøkken og gang blir malt med acryl maling. Han som gjør det for oss er malemester, og han mente det ikke var noe fare med acrylmaling, så vi kunne flytte rett inn. Men det var viktig å ha det varmt der mens malingen skulle tørke. Veldig varmt, også lufte med en liten gløtt.
Skuddårsmamma=) Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. desember 2007 Tusen takk for gode svar alle sammen! :-) Det skal det gå helt fint å flytte inn til jul....ååååå som jeg gleder meg!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå