Gå til innhold

Noen her som har tatt deltidsutdanning og har små barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å søke videreutdanning til helsesøster, deltid. Det vil da være ukesbaserte samlinger, samt praksis. Ønsker ikke å ha mitt barn, som vil være litt over ett år i barnehage full tid. Ønsker å være hjemme med han når jeg ikke er på samling/praksis.

Hvilke alternativer har man i forhold til barnetilsyn da? Fins det barnehager med korttidsplasser eller andre typer tilbud? Håper noen av dere snille damer kan svare. På forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går deltid på skole, men det er 75% studie da, så det er jo ikke deltid i så forstand.

Du kan jo søke i bhg hvor du leverer "lister" over når du trenger bhg plass da. Vet om to bhg som gjør dette i område her.

Skrevet

jeg går litt over 100% på skole nå og tar ett 12 poengers fag til over jul. vet ikke helt hvor mange prosent det blir.

men jeg er alene med småen og han er i barnehage stortsett fra 9.00 til 14.00 men jeg tar skippertak innimelleom og gjør mye lekser på kvelden. går flott. men har fulltid barnehage selv om han aldri er der fulltid. men det er super deilig og vite at han kan være der

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...