Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Noen som har mistet mensen med kobberspiral??
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Ingen som har erfaring med kobberspiral??
nenja Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 Har fått satt inn kobberspiral, men har ikke fått tilbake mensen etter fødsel enda (nr 2 for 5 mnd siden). Hørtes fint ut å ikke han mens pga kobberspiral, men etter hva jeg har forstått er det vanlig med mer blødning og sterkere menssmerter....
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 Nei, det gjorde jeg ikke det året jeg brukte kobberspiral. Da ble blødningene kraftigere enn normalt, noe som er helt vanlig ved kobberspiral. Har aldri hørt om noen som har mistet mensen da. Men ellers fornøyd med kobberspiral, altså. Har tenkt å bytte til det nå igjen.
nickoline og supermann Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 Jeg tålte den ikke. Satt inn fredag. Ut Mandag! Aldri mer noe slikt på meg. Virkelig ille var det!
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #6 Skrevet 9. desember 2007 Da er du kanskje gravid, høres det ut som. Jeg hadde kobberspiral i 8 mnd og aldri mer!! Min livmor var ikke happy for den tingen der, hadde blødninger hele tiden. Bare få dager i løpet av 8 mnd jeg ikke blødde noe. Menskramper veldig ofte (sammentrekninger av livmor som prøvde å bli kvitt spiralen) Tok den ut for noen uker siden og er strålende fornøyd nå. Aldri mer!!
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #7 Skrevet 9. desember 2007 Har hatt kobberspiral lenge. aldri mistet mensen med den. Veldig fornøyd med den prevensjonsformen.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #8 Skrevet 9. desember 2007 Fungerte bra for meg også. Ikke større blødninger enn normalt heller. Ønsket en billig variant siden den ikke skulle sitte inne så lenge;-)
-maria- Skrevet 13. desember 2007 #9 Skrevet 13. desember 2007 Kjente mannen deres spiralen inne i dere?
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #10 Skrevet 14. desember 2007 Jeg har horomonspiral, siden jeg er ferdig med barn. Hvertfall de neste 5 årene. Det var sykt vondt å sette den inn og blødde de første dagene. Så stoppet det noen dager, før det begynte igjen for fullt. Men ca 10 dager etter innsetting var det over. Nå er det 3 uker siden jeg satte den inn og merker ikke noe ubehag. Mannen har heller ikke merket den under sex, ikke under noen stillinger (ja, vi måtte prøve, hihi). Har naturigvis ikke fått mensen enda, men siden det hittil har gått så fint så krysser jeg fingrene for at jeg er blant de 30% som mister mensen=)
Expat Skrevet 14. desember 2007 #11 Skrevet 14. desember 2007 Miste mensen med kobberspiral? Nei heller omvendt, den blir dobbel. Hormonspiral kan man miste mensen på. Mister man den så er man vel gravid. Forøvrig, så har jeg fått tilbake min normale mens når jeg tar homeopatisk Arnica styrke C30 daglig. Anbefales fra før innsetting!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå