Twintipp og himmelblå Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Hvordan folk klarer å svare så politisk korrekt under intervjuer på tv. Spesiellt håndballfolka. Ingen stotring, alltid hyggelige.. Høres ut som en gjeng med nyhetsankere... Aldri HÆ? Hva menær u? Jeg synes det jeg til helvete osv. Jeg måtte i så tilfelle hatt tolk jeg da:p
Twintipp og himmelblå Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2007 At det norsle landslaget ikke har noen profiler, og at det kun svarer som en maskin. Er forøvrig enig..
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Hæ..... ingen profiler?? Gro Hammerseng må da være den største profilen norsk damehåndball noen gang har hatt..??
cherry coke Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Synes det er helt greit at det ikke er brautende, storkjefta og bannende profiler, jeg=)
Twintipp og himmelblå Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. desember 2007 Er ikke som de gode gamle da.. Susan Goksør, Trine Haltvik, Heidi Sundal, Mia Hundvin, Kjersti Grini, Anja Andersen etc. Joda, hun er en hyggelig og fin profil. Men, er enig at de mangler litt trøkk i dem.. Litt guts!
Gjest MMJ Skrevet 7. desember 2007 #7 Skrevet 7. desember 2007 Ble helt satt ut av Mia... herligfred å "overkul" hun skulle være!!!
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #8 Skrevet 7. desember 2007 Helt enig... Hun blir litt slitsom for meg... ;o)
Twintipp og himmelblå Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. desember 2007 Ja, enig... Mannen sa akkurat det samme her. Litt for mye indygrab påvirkning der tror jeg:p
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #10 Skrevet 7. desember 2007 Veeel.... eneste som fremsto som profiler av de der er vel Susan Goksør og til nør Kjersti Grini. Alikevel vil jeg si at Gro Hammerseng antagelig har en mye høyere markedsverdi enn noen av disse noen gang hadde.... Sympatisk, rolig og velformulert i intervjusituasjoner. En fin frontfigur for landslaget, og et godt forbilde for unge håpefulle... )
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #11 Skrevet 7. desember 2007 hehehehe... "Indygrab påvirkning" faktisk...hehehe ;o)
Twintipp og himmelblå Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 7. desember 2007 Joda, men jeg synes det mangler trøkk. Er ikke alltid sååå hyggelig når man taper en viktig kamp, da er det litt f... i h......! Ikke for det, hun er absolutt en sympatisk dame. Mangler bare som Mia H. sa, at de snakker litt fra levra.
Tøysetipp Skrevet 7. desember 2007 #13 Skrevet 7. desember 2007 Og på norsk betyr det? he he Synes for øvrig at den norske stallen er meget velfungerende.. Men, savner Susan Goksør og Kjersti Grini.. De var tidenes !
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 7. desember 2007 #14 Skrevet 7. desember 2007 Aldri likt Mia Hundvin, og enda mindre i dag :s
Tøysetipp Skrevet 7. desember 2007 #15 Skrevet 7. desember 2007 Og jeg er enig! Gro Hammerseng er vel en profil god nok.. Men, det blir vel aldri det samme som da vi var yngre mtp. Susan, Kjersti, Trine, Sagstuen, Cecilie... osv..
Twintipp og himmelblå Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #16 Skrevet 7. desember 2007 Er du Mia in desguise kanskje????
Twintipp og himmelblå Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #18 Skrevet 7. desember 2007 What?? Nå får u` lungne ned å ta en flipside altså Espelid:-DDD
Tøysetipp Skrevet 7. desember 2007 #19 Skrevet 7. desember 2007 Trodde vi dikuterte håndball her.. Aight? (Kul nok?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå