Nesly Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Hvert eneste år når det nærmer seg jul/nyttår er det det samme problemet.. vi har nemlig ingen å feire nyttårsaften med...desverre! Og jeg og mannen blir sittende alene. Prøver å invitere noen, men alle takker nei.. vet ikke hvorfor, men kan hende det har noe å gjøre med at vi er i forskjellig livssituasjon med de fleste vennene våre.. Vi har små mens de vil ha fest... Noen som har det likedan? Er så lei meg og skuffa for dette..
~sjiraff~ Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Hva med familie da? Søsken og foreldre?
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Vi har det samme problemet, men har løst det med å invitere familie. Mange av våre venner har ingen barn, er single og ønsker å treffe andre mennesker og ta turen ut på byen! Vi har søsken som ikke selv ønsker å feire nyttårsaften med en heidundredes fest pga av småbarn, så da er vi i samme båt! Ta gjerne turen til oss da vel! ;0)
Nesly Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2007 Både mine og hans foreldre har sine vennegjenger som de feirer sammen med.. som de er invitert bort til...Det samme med søsken.
ana baroma Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Vi pleier også å feire alene:) Nyttårsaften er den mest krampaktige dagen i året for meg, da skal alle være happy og feire med sjampis og raketter i hytt og pine. Jeg er nå engang ikke sånn, så i år drar vi på hytta (bonusungen min er hos mor denne dagen) og har en stille og fredelig feiring der. Om vi orker å holde oss våkne til midnatt da, hehe. Lag god mat, prat sammen, se litt på tv kanskje og kos dere!!
Nesly Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. desember 2007 Ja, det er egentlig slik vi også er... liker å ta det rolig og gjøre alt det der.. Problemet er bare at det gjør vi hvert eneste år....... så det blir litt "gnidd inn" på en måte, at vi har ingen venner.. "Alle andre" er invitert på noe bortsett fra vi liksom.. så det er litt sårt Så akk... *sutre*
Fire småtroll Skrevet 7. desember 2007 #7 Skrevet 7. desember 2007 Samme her. Har liksom fått nok av foreldre og svigerforledre gjennom jula, og venneflokken er enten barnløse, bruker besteforldre som barnevakt, eller fester i stua etter av barna har lagt seg.. Vi har tre barn som legger seg utover kvelden, ikkenoe greit å reise bort på nyttårsaften da, og ikke vil jeg ha fest i stua heller. Har hatt søstera mi og mannan her noenganger da, men har også vært alene. Men i år får vi faktisk to vennepar på besøk, det ene har en tenåringsdatter som er på nyttårsfest for første gang i år så mammaen vil være klinkende edru for å kunne hente henne hjem og passe på, det andre paret er gravide.. Så ting vil kanskje forandre seg for dere også.
Salat Skrevet 7. desember 2007 #8 Skrevet 7. desember 2007 Du er ikke alene, men jeg har ikke noe imot det da. Vi pynter oss for oss selv, lager litt god mat og koser oss alene etter en stressende jul/romjul. Så legger vi ungene og tar oss et glass rødvin og ser film. )
cherry coke Skrevet 7. desember 2007 #9 Skrevet 7. desember 2007 Elsker å slappe helt av på nyttårsaften, jeg! Spise god mat, se på fyrverkeriet, ta et glass vin og gå tidlig til sengs=) Fest på nyttårsaften er ikke mer spesielt enn andre fester synes jeg=)
Tommage♀♂ Skrevet 7. desember 2007 #10 Skrevet 7. desember 2007 Sambo er i nordsjøen på nyttårsaften, men jeg har invitert en venninne med mann og barn. Ellers feirer alle andre vi kjenner med en fest... Ser du bor i Stavanger, ta fergen over til Karmøy og kom og feir sammen med oss=)
lemontree Skrevet 7. desember 2007 #11 Skrevet 7. desember 2007 Så hyggelig! God fest i vest! Jeg ble inspirert av de over her som tar det rolig sammen med et glass rødvinl, det hørtes helt vidunderlig ut, så det trer jeg jeg skal foreslå, vi har også lurt på hva vi skal gjøre, og dette var egentliig en god løsning...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå