Gjest Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Hei jenter! Jeg har pr. dags dato fått 4 påmeldinger til bakedag, og tenkte bare lufte tankene litt på hva vil skal bake.. Vi har laget pepperkaker/hus med 8-åringen i huset. Men resten har jeg ikke kommet til enda. Men vi er klare for baking altså! Mitt forslag er: Serinakaker Sirupsnipper Bordstabakkels Kransekakestenger Andre forslag og innspill taes i mot med takk!
Rødtopp75 og to små Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Forslaget er greit for meg, men jeg er ikke så vant med bordstabakkels, så de tror jeg ikke jeg skal bake. Hvis det er greit for dere andre "kaprer" jeg serinakakene og baker de De bakes hvert år hos oss.
Solstråle72 Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Jeg tenkte kanskje jeg skulle bake noen kaker vi bruker å ha hjemme, "rosendrømmer" det er noen gode småkaker med bringebærsyltetøy i midten. Viss det er greit!!?? (Ellers "kaprer" jeg gjerne da sirupsnippene!!) Skal vi bake enkel oppskrift eller doble, tre, firdoble oppskriften, hvordan gjør dere det evt.?
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Supert! Linerla, du kan bake det du vil, jeg måtte bare sette opp ett forslag... Aprilsmurfen baker kransekakestengene, så da tar jeg bordstabakkels eller sirupsnipper.. Ser an oppskriften.. He he Vi lager dobbelt porsjon av kakene, så deler vi oss i mellom. jeg tror det bør holde. Vi spiser uansett ikke sååå mye kaker her hjemme, men noe går det jo. Gleder meg masse!
måken og vesla Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 Så flinke dere er! Vi har visst fortsatt lefser fra i fjor i fryseren...Dessuten skal vi være borte mesteparten av jula, så jeg tenkte at jeg rett og slett ikke skulle bake noe som helst i år, selv om det er gøy å bake. Dessuten har vesla blitt redd for kjøkkenmaskinen - ergo er det ikke mye moro å bake på dagtid når vi er alene hjemme...
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 Takk for i dag, jenter! Jeg har kost meg masse og det har jammen lillegutt også.. Vi slet med å få ham i seng, men når han først sovnet så sover han som en stein også!! Sliten etter all lekingen! Lagt ut litt bilder på Facebook, så dere kan se gullene deres!
Solstråle72 Skrevet 11. desember 2007 #7 Skrevet 11. desember 2007 Ja, takk for i dag! Vi koste oss også!! Hehe jeg har allerede hatt "mus" i kakeboksen min, så kakene falt i smak her i huset. Spørs om det er noen igjen til jul :-) Må kanskje sette boksen ut av syne før det er for sent :-)
Rødtopp75 og to små Skrevet 12. desember 2007 #8 Skrevet 12. desember 2007 Ja takk for i går det var kjekt. Her ble det også smakt litt mer på kakene på kvelden og de falt i smak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå