♥ anonym♥ Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 syns det er så vanskelig. står jo mye bra om alle. hadde tenkt på eos 400d, men så leste jeg at den ikke tok bra bilder med linsen(eller hva det heter) som følger med, noen som har ett de kan anbefale?
tuppa & litjmor Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Jeg har Canon Eos 350d og anbefaler det. Har bare hatt det i 3 mnder, men er veldig fornøyd. Er ikke store forskjellen mellom 350 og 400, men 400 skal visst ha et eller annet selvrensende opplegg på linsa som egentlig ikke har noen stor funksjon.. (Har jeg hørt) Canon eos 400 vant visst en test nå nylig også. Anbefaler deg å kjøpe på elkjøp! 30 dagers fullreturrett (tror de har det ennå). Veldig kjekt å få prøve kameraet før en bestemmer seg fullt og helt.
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Kan absolutt anbefale Nikon D40x! Det har et knallbra objektiv (18-70 mm) og du får sylskarpe bilder av det. - Billig er det også på Japanphoto - Ta en titt på www.japanfoto.no
Regnbuemor til 2 Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Slenger meg på! Nikon D40 har vi da (uten x), mega bra! Null erfaring med speilrefleks men det er virkelg enkelt å ta gode bilder med altså. Kjøpte på elkjøp for ca tre mnd siden.
snartmammapåny Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Vi har eos 400d og er veldig fornøyd. Er til og med fornøyd med standar linsen jeg. Er ikke noe super som på den, men helt grei til å ta dagligdakse bilder av barna både ute og inne.
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 7. desember 2007 #7 Skrevet 7. desember 2007 Canon Eos 400D kjøpte vi for en uke siden. Er det første speilreflekskamera vi har så har ingenting å sammenligne med. Er veldig fornøyd med det. Tror du blir fornøyd uansett med det første kamera.
nickoline og supermann Skrevet 7. desember 2007 #8 Skrevet 7. desember 2007 Vi skal kjøpe oss nå. Min bror jobber i fotobutikk og anbefalte flere. Canon eos400d koster ca 5500 kr. Nikon D80, men det er et avansert kamera..... men knallbra. Kan hende vi skal ha det. Over 8000 kr. Men kan hende vi bestemmer oss for et rimeligere et. Og da mente han at Nikon D40 (ikke D 40x) var et supert alternativ. Koster nå 4000 på Elkjøp
nickoline og supermann Skrevet 7. desember 2007 #9 Skrevet 7. desember 2007 lins på nikon D40 uten x er bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå