Gå til innhold

Hva slags jobb har dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer jeg. Jeg er økonom i offentlig sektor...Dårlig lønn, men mye fri.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er teknisk tegner på arkitektkontor. Tjener sånn passe, men trives kjempe godt!!

Skrevet

Nestleder på bensinstasjon/storkiosk...

Skrevet

Innkjøpskoordinator i oljebransjen.

Skrevet

laboratorie i næringsmiddel bedrift

Skrevet

Haha.. Har en dritt jobb:p

Vasker en barnehage på kveldstid:p Pluss en jobb som ikke er fæl i det hele tatt og det er å være hjemme med sønnen min på 15 måneder:p

 

Skal utdanne meg til make-up artist,ta kurs innen hudpleie og eventuelt frisør og starte opp mitt eget.Skal også ta økonomi:p

 

Men kommer jo an på når tid det skjer da:p

Har iallfall halve utdannelsen på å bli maskinist;p

Skrevet

Jobber i en dagligvare butikk, er drit kjedelig. Hater faktisk jobben min, skulle ønske jeg hadde byttet jobb før jeg ble gravid, har ca 7 -6 månder igjen

Skrevet

Studerer sosiologi, og jobber ikke ved siden av. Deilig, men litt trangt økonomisk. Har veldig lyst til å jobbe med samfunnsforskning etterhvert, helst rusmidler eller familieforhold. Har for øvrig hele ti år bak meg i arbeidslivet i mange ulike yrker.

Skrevet

Jeg er fagrabeider i en bhg,jobber med ett barn og stortrives med jobben min! Ikke all verdens betalt,men jeg syns det er helt greit i forhold til at jeg har sittet to år på skolebenken,og to år i læra! MEN..nå har jeg nådd topplønn for fagarbeidere,og det i en alder av 27,DET er til å grine av !

Skrevet

Fengselsbetjent. Har fått tilrettelagt under graviditeten slik at jeg ikke jobber direkte med innsatte da. Blir litt kjedelig, men er bare midlertidig da.

Skrevet

Advokatsekretær...

Utfordrene jobb, med grei lønn :-)

Skrevet

førskolelærer 2.. lønn på 294.000 i året.. jobber i privat barnehage..skulle gjerne hatt 400.000.. hehee.. jeje.. får bli i drømmene det da..

Skrevet

renholds vikar...ok lønn men tungt som f***

Skrevet

Lærer.. Kontaktlærer for en 5.klasse..

Skrevet

Regionsdekoratör for en stor kleskjede.

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Jeg er ballettpedagog.

Skrevet

Hjelpepleier på jobber på psykiatrisk sykehus

Skrevet

Sivilingeniør i et større internasjonelt oljeselskap. Jobber med ny teknologi. Spennede!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...