kungfupanda Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Bare lurer jeg. Jeg er økonom i offentlig sektor...Dårlig lønn, men mye fri.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Jeg er teknisk tegner på arkitektkontor. Tjener sånn passe, men trives kjempe godt!!
nr 6 på vei Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Nestleder på bensinstasjon/storkiosk...
Emilia og lille Oliver:-) Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Innkjøpskoordinator i oljebransjen.
SuperMoM <3 Skrevet 7. desember 2007 #7 Skrevet 7. desember 2007 Haha.. Har en dritt jobb:p Vasker en barnehage på kveldstid:p Pluss en jobb som ikke er fæl i det hele tatt og det er å være hjemme med sønnen min på 15 måneder:p Skal utdanne meg til make-up artist,ta kurs innen hudpleie og eventuelt frisør og starte opp mitt eget.Skal også ta økonomi:p Men kommer jo an på når tid det skjer da:p Har iallfall halve utdannelsen på å bli maskinist;p
LanoLotte14.07.2008 Skrevet 8. desember 2007 #8 Skrevet 8. desember 2007 Jobber i en dagligvare butikk, er drit kjedelig. Hater faktisk jobben min, skulle ønske jeg hadde byttet jobb før jeg ble gravid, har ca 7 -6 månder igjen
Supertea Skrevet 8. desember 2007 #9 Skrevet 8. desember 2007 Studerer sosiologi, og jobber ikke ved siden av. Deilig, men litt trangt økonomisk. Har veldig lyst til å jobbe med samfunnsforskning etterhvert, helst rusmidler eller familieforhold. Har for øvrig hele ti år bak meg i arbeidslivet i mange ulike yrker.
Noramor+Sara kommer i april Skrevet 8. desember 2007 #11 Skrevet 8. desember 2007 Jeg er fagrabeider i en bhg,jobber med ett barn og stortrives med jobben min! Ikke all verdens betalt,men jeg syns det er helt greit i forhold til at jeg har sittet to år på skolebenken,og to år i læra! MEN..nå har jeg nådd topplønn for fagarbeidere,og det i en alder av 27,DET er til å grine av !
lykkelig familie på 4:) Skrevet 8. desember 2007 #15 Skrevet 8. desember 2007 Fengselsbetjent. Har fått tilrettelagt under graviditeten slik at jeg ikke jobber direkte med innsatte da. Blir litt kjedelig, men er bare midlertidig da.
Håpefull,j04,2SA,negIVF&ICSI Skrevet 8. desember 2007 #16 Skrevet 8. desember 2007 Advokatsekretær... Utfordrene jobb, med grei lønn :-)
ღ cindarella-twinsღ Skrevet 8. desember 2007 #17 Skrevet 8. desember 2007 førskolelærer 2.. lønn på 294.000 i året.. jobber i privat barnehage..skulle gjerne hatt 400.000.. hehee.. jeje.. får bli i drømmene det da..
Mumiluvu Skrevet 8. desember 2007 #18 Skrevet 8. desember 2007 renholds vikar...ok lønn men tungt som f***
temi & keli Skrevet 8. desember 2007 #19 Skrevet 8. desember 2007 Lærer.. Kontaktlærer for en 5.klasse..
isprinsessan Skrevet 8. desember 2007 #21 Skrevet 8. desember 2007 Regionsdekoratör for en stor kleskjede.
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 8. desember 2007 #23 Skrevet 8. desember 2007 Jeg er ballettpedagog.
<3 qleopatrice <3 Skrevet 8. desember 2007 #24 Skrevet 8. desember 2007 Hjelpepleier på jobber på psykiatrisk sykehus
FilippaF Skrevet 8. desember 2007 #25 Skrevet 8. desember 2007 Sivilingeniør i et større internasjonelt oljeselskap. Jobber med ny teknologi. Spennede!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå